Magazines.nl: de nieuwe rol van tijdschriften
- Online
- 13 nov 2013 @ 09:16
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-marketing
- 13 nov 2013 @ 09:16
- Redactie Online
Magazines.nl introduceert de video ‘De consumer journey begint met magazines’. In deze korte video wordt de communicatiekracht van tijdschriften getoond. Uitgangspunt van de video is de nieuwe rol van tijdschriften. Het gedrukte tijdschrift is steeds vaker het centrum van digitale communicatievormen, zoals sites, apps en sociale media. Maar de merkgedachte gaat nog verder met bijvoorbeeld live ontmoetingen met lezers op eigen succesvolle events.
Henk Borst (directeur Magazines.nl): “Tijdschriften, mits relevant en met voldoende schaal, bieden bij uitstek uitstekende mogelijkheden en unieke (multimediale) platformen voor betekenisvolle communicatie. Deze video bevestigt die positie en maakt door middel van feiten en cases eens te meer duidelijk dat er toekomst en perspectief is voor dit mediumtype”.
De video ‘De consumer journey begint met magazines’ is te zien op magazines.nl. Daarnaast is de video te zien en te downloaden via Youtube en/of op te vragen via info@magazines.nl
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing