Overname Riedel door Standard Investment afgerond

17nov 201715:08
  • Food-en-retail
  • 12109 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • B2BkoperFood

nieuws De overname van fruit- en vruchtensappenbedrijf Riedel door de Nederlandse investeringsmaatschappij Standard Investment is afgerond. Standard Investment neemt de aandelen en de activiteiten van Riedel over van zuivelonderneming FrieslandCampina, sinds 1970 de eigenaar van Riedel, melden beide partijen. Voor Standard Investment, dat onder meer belangen heeft in Burger King Nederland, betekent de overname een belangrijke uitbreiding van haar portfolio.

Unicef en CM.com gaan strategisch partnerschap aan

17nov 201712:50
  • Sponsoring
  • 13432 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipMaatschappij

nieuws Unicef en CM.com kondigen een strategisch partnerschap aan voor een periode van drie jaar. De aankondiging komt vlak voor Children’s Day op 20 november, waarin CM.com en Unicef gezamenlijke methoden lanceren om het bewustzijn voor kinderrechten te promoten en bevorderen.

Carlijn Postma is Contentmarketingvrouw van het Jaar: 'Ik ben een vakidioot, misschien is dat de reden'

17nov 201710:15
  • Content
  • 14420 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentPersonaliaGrand Prix Content Marketing

nieuws Carlijn Postma van The Post is uitgeroepen tot Contentmarketingvrouw van het Jaar, dat werd gisteravond bekendgemaakt tijdens de GPCM-uitreiking in DeFabrique. Hoe is haar eerste reactie?

[ Ingezonden artikel] Tevreden werknemers? Investeer in een kerstpakket en keukenfaciliteiten

17nov 201710:04
  • Algemeen
  • 3081 x gelezen
  • Link
  • Sales
  • Branded content

nieuws Bij Google Nederland hebben ze skippyballen, gratis mindfulness, een vergadercaravan en een stapelbed voor powernaps. Werk je voor de Zwitserse vestiging? Dan vergader je in een skilift. En bij Iventionland kun je flexwerken in een boomhut, op een piratenboot of in het huis van Hans en Grietje. Geïnspireerd door deze werkplekken? Wacht nog even met het zoeken naar een architect. Je maakt medewerkers namelijk eenvoudiger tevreden.

BNNVARA toont lef, maar is het genoeg?

17nov 201710:02
  • Media
  • 11963 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • TelevisieBereikCrossmedia

weblog Afgelopen week ging BIKL live, een platform van BNNVARA waar bereik-, impact-, kijk- en luistercijfers worden samengevoegd in één overzicht. Het is nog maar een betaversie, maar het gaat al veel verder dan wat we gewend zijn. Niet alleen het aantal kijkers en luisteraars, maar ook Facebook-fans, likes en clicks worden gemeten.

[video report Cityguys 5] Dim Sum in Rotterdam

17nov 201709:35
  • Food-en-retail
  • 14843 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodOnderzoek

nieuws De 'Cityguys' willen belangstellende foodies, marketeers en trendwatchers op de hoogte houden van 'food, drinks & travel' in en vanuit Amsterdam. Hun nieuwe serie over eten en drinken delen ze graag met MarketingTribune. Deze editie verlaten we echter de hoofdstad en gaan op zoek naar de ultieme dim sum in Rotterdam. We testen Grand Garden, Nixy & Lexy Chinese Breakfast en Orient Parel. Kijk mee.

Antoinette Hoes Transformation & Integration Director DDB Berlijn

17nov 201709:09
  • Bureaus
  • 15377 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaReclame

nieuws Antoinette Hoes is gestart als directeur Transformatie & Integratie bij DDB Berlijn. Hoes wordt daarnaast wereldwijd verantwoordelijk voor de digitale business van Volkswagen. Hoes werkte van 2011 tot 2016 voor het DDB-netwerk, als hoofd Strategie bij DDB & Tribal Amsterdam en was verantwoordelijk voor meerdere internationale klanten waaronder Heineken, KLM, C&A en Adidas.

Fitzroy ontwikkelt 'The drive-in closet' voor de Hyundai KONA

17nov 201709:02
  • Bureaus
  • 15335 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OutdoorCampagnes

nieuws De nieuwe Hyundai KONA kun je op iedere mogelijke manier personaliseren. Zo kun je kiezen voor verschillende kleuropties van het exterieur, het dak, de gordels… zelfs de stiksels van het interieur kun je naar eigen smaak customizen.

DDMA lanceert campagne Data, maak er iets moois van

17nov 201708:35
  • Bureaus
  • 15476 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VideoBig dataCampagnes

nieuws DDMA, vereniging voor data en marketing, lanceert de B2B campagne ‘Data, maak er iets moois van’. In de snel veranderende, complexe en concurrerende datasector moet de marketeer - veel meer dan voorheen - van alle markten thuis zijn. Het is van belang dat men zich realiseert dat het in de kern gaat om de juiste balans tussen data, technologie en creativiteit. Met deze campagne vraagt DDMA aandacht voor de balans tussen science en art.

SWOCC-onderzoek presenteert tien geboden voor een zinvolle merkmeting

17nov 201708:01
  • Bureaus
  • 15684 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OnderzoekReclameMarketing

nieuws Voor steeds meer organisaties zijn merken van cruciaal belang en het meten van hoe hun merken worden waargenomen is daarom essentieel. Het selecteren van de juiste brand metrics is echter een uitdaging. Een enorme hoeveelheid metrics vraagt om de aandacht van merkbeheerders. Welke metrics zijn nu écht belangrijk?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners