Glazenactie Go Ahead Eagles en Grolsch

8sep 201710:56
  • Sponsoring
  • 13728 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalSponsoring

nieuws Op 2 december van dit jaar bestaat Go Ahead Eagles 115 jaar. Bovendien is het precies 100 jaar geleden dat de eerste landstitel (van de vier) werd gepakt. Naast het al eerder gelanceerde jubileumboek krijgt dit dubbele jubileumjaar nog meer glans dankzij de glazenactie in samenwerking met Grolsch. Supporters krijgen bij aanschaf van een krat Grolsch in een supermarkt in de regio een unieke en historische glazenset cadeau.

Erwin van Luit per 1 oktober CEO New Skool Media

8sep 201710:37
  • Media
  • 12200 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaTijdschriftuitgeversTijdschriften

nieuws New Skool Media benoemt Erwin van Luit per 1 oktober 2017 tot CEO om de integratie tussen de verschillende ondernemingen van New Skool Media verder gestalte te gaan geven. Erwin van Luit is sinds 2004 in verschillende rollen werkzaam in de media waarvan het grootste deel bij Reed Business.

Angelique Walison en Vera Gerring naar L'eau

8sep 201709:30
  • Bureaus
  • 12655 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonalia

nieuws L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, en zijn studio DIN heeft het team versterkt met Angelique Walison en Vera Gerring. Walison in de functie van senior producer, Gerring als junior DTP-er.

Initiative Tomorrow ontwikkelt dropdolheid-concept voor Autodrop

8sep 201708:53
  • Bureaus
  • 9720 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercials

nieuws Ivo Brand, Marketing Manager Autodrop: 'Wekelijks krijgen wij de gekste foto’s of reacties binnen van consumenten. Zij beleven echt ons merk. Dit consumenteninzicht hebben we gebruikt voor deze nieuwe communicatiecampagne. Uiteraard is ook de campagne zelf typisch Autodrop: net even anders.'

[interview Ondernemer 113] Cor Jansen - oprichter en cmo Kooc biologische kant-en-klaar maaltijden

8sep 201700:02
  • Food-en-retail
  • 15009 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodInterviewStartups

nieuws MarketingTribune prolongeert de successerie 'Ondernemer van de Week'. Als nummer 113 interviewt de redactie Food&Retail Cor Jansen - oprichter en frisbakken cmo van 'Kooc', nu in samenwerking met Ralph Moorman (op de foto rechts). 'Vergeet wat je weet over kant-en-klaar', adviseert Kooc. Hieraan werkt Jansens team door dagverse biologische maaltijden van hoge kwaliteit in eigen keuken te bereiden en te bezorgen in heel Nederland. Sinds kort ook te koop bij winkelketen Ekoplaza en binnenkort bij onze Zuiderburen. Kooc brandt van ambitie.

Disco Total versus Bordello A Parigi in Club Claire Amsterdam

8sep 201700:01
  • Food-en-retail
  • 8888 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • TrendsWebwinkel

nieuws De bekende underground-party Disco Total organiseert de volgende editie samen met het illustere Italo-platenlabel Bordello a Parigi. De twee toonaangevende organisatoren van Italo-feesten gaan voor het eerst samenwerken op vrijdag 8 september in de nieuwe Club Claire in Amsterdam. In twee zalen gaan zij met op vriendschappelijke wijze de muzikale strijd met elkaar aan. Neem je eigen Disco Total wapperplaat mee of schaf een nieuwe aan voor een prijs die je zelf bepaalt.

[Interview] Marlies van de Meent-Hakvoort over de Hilversum Media Campus

7sep 201712:48
  • Media
  • 8582 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Evenement

nieuws Hilversum staat tot en met 13 september in het teken van Dutch Media Week, een evenement dat bestaat uit ontmoetingen, kennissessies, experimenten en innovaties. Ook de Hilversum Media Campus is present. We spreken met de marketing- en communicatiemanager, Marlies van de Meent-Hakvoort.

Rijksmuseum presenteert Hollandse meesterwerken op Schiphol

7sep 201711:55
  • Sponsoring
  • 9797 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurSponsoring

nieuws Vandaag opent het Rijksmuseum Schiphol zijn deuren. Wie aankomt, vertrekt of een overstap maakt op de luchthaven kan de schilderkunst van de Gouden Eeuw bewonderen. Rijksmuseum Schiphol is mogelijk gemaakt door ING, hoofdsponsor van het Rijksmuseum en Amsterdam Airport Schiphol.

Goud Uberconnected ontwikkelt Bike to School-campagne voor Coop

7sep 201711:20
  • Bureaus
  • 9194 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesActies

nieuws De Bike to School-spaaractie is van start gegaan. Het betreft een grote, landelijke activatiecampagne in alle supermarkten van Coop, die ontwikkeld is door Goud Uberconnected. Coop werkt in de campagne samen met de commerciële partners Arla, Jacobs Douwe Egberts en Unilever. Veilig Verkeer Nederland (VVN) treedt in de campagne op als maatschappelijk partner van Coop.

Abovo Media werkt voor sfeerlichtspecialist Calex

7sep 201711:16
  • Bureaus
  • 8945 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantMediabureauCampagnes

nieuws Calex, de Nederlandse specialist in licht en sfeer, gaat aan naamsbekendheid bouwen met een uitgebreide mediacampagne en heeft Abovo Media als mediapartner gekozen. Abovo Media zal verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele campagne.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners