Hugo Schneider hoofdredacteur regionale dagbladen TMG

12okt 201710:47
  • Media
  • 7309 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaJournalistiekDagbladen

nieuws Hugo Schneider start per direct als hoofdredacteur regionale dagbladen bij TMG. Hij nam deze positie sinds mei 2017 waar en is al ruim twaalf jaar als adjunct-hoofdredacteur betrokken bij de regionale kranten waaronder het Noord-Hollands Dagblad, De Gooi- en Eemlander en Leidsch Dagblad. Daarvoor was hij hoofdredacteur van Haarlems Dagblad.

BNNVARA start strategische samenwerking met FreedomLab

12okt 201710:38
  • Media
  • 6419 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Televisie

nieuws BNNVARA is een strategische samenwerking met FreedomLab gestart. In het project BNNVARA FreedomLab buigen wetenschappers, innovators en experts zich over de vraag hoe de omroep haar rol als maatschappelijke media-organisatie in een veranderend medialandschap op de lange termijn kan blijven waarmaken.

180 Kingsday wint pitch Qatar Airways

12okt 201710:34
  • Bureaus
  • 7427 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesPitches

nieuws Qatar Airways stelt 180 Kingsday aan als creatief bureau na een intensief pitchproces. 180 Kingsday zal de komende maanden zowel aan geïntegreerde campagnes voor Qatar Airways als projecten voor het partnerschap tussen de vliegtuigmaatschappij en FIFA werken. Daaronder vallen ook de bijbehorende evenementen, zoals de FIFA World Cup in Rusland in 2018.

Talpa Radio, 538 en ALDA starten The Beat

12okt 201710:28
  • Media
  • 5800 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Social MediaVideoRadio

nieuws Talpa Radio, 538 en producent, conceptontwikkelaar en promotor ALDA presenteren The Beat, een online EDM-omgeving die bekende en upcoming dj’s dichter bij hun fans brengt. Vanaf 3 november geeft The Beat kijkers wereldwijd een blik achter de schermen van de danceindustrie via een online serie. In The Beat trakteert een team van influencers, YouTubers en 538-dj’s de fans wekelijks op festivalreports, gigs en unieke content.

Linda: 'Hallo Albert Heijn, enig idee wat Netflix & chill betekent?' - erotische boodschap Allerhande

12okt 201709:06
  • Food-en-retail
  • 8167 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • CommunicatieWinkelenKlant

nieuws Bij de Albert Heijn weten ze kennelijk niet wat er bedoeld wordt met de uitdrukking 'Netflix & chill', signaleert Linda-nieuws door de nieuwe Allerhande bladerend (foto). 'Klanten op Facebook wel, en die wijzen Appie er smakelijk op', aldus de Linda-redactie. Bekijk hier de veelbesproken content en de hilarische reactie daarop. Albert Heijn reageerde intussen ook zelf gevat met deze nieuwe sexy maaltijdbox. En wij hebben een nieuwe uitdrukking geleerd.

Plus start met pilot duurzaam vervoer voor bezorgservice

11okt 201714:38
  • Food-en-retail
  • 8589 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

nieuws Met de bakfiets Urban Arrow en een Stint Cargo test Plus nieuwe manieren om op duurzame wijze boodschappen te bezorgen. De pilot is een uitbreiding op de huidige vloot van duurzame transportmiddelen. De vervoersmiddelen worden ingezet voor de reguliere e-commerce service en voor Plus Express, een service waarbij bestellingen van klanten nog dezelfde dag worden bezorgd. Deze stap zet Plus als Meest Verantwoorde Supermarkt van Nederland om de bedrijfsvoering nog verder te verduurzamen.

Lovie Awards: N=5 is bureau van het jaar

11okt 201712:16
  • Bureaus
  • 11417 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCampagnesAward

nieuws Groot Nederlands succes bij de Lovie Awards: het Amsterdamse bureau N=5 is uitgeroepen tot Agency of the Year. Deze bijzondere bekroning is te danken aan de hoeveelheid eremetaal die het bureau dit jaar in de wacht heeft gesleept: twee keer goud, vier keer zilver, twee keer brons en bovendien vier People' Lovie Awards.

Barbie vraagt aandacht voor gelijke kansen meisjes

11okt 201712:10
  • Bureaus
  • 10464 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • CampagnesMarketingMerkenBranding

nieuws Elk meisje ter wereld moet kunnen dromen en haar ambities kunnen najagen. Een boodschap die vandaag, op Wereldmeisjesdag, centraal staat en aansluit bij de filosofie van de 'You Can Be Anything'-campagne van Barbie. Doel van de campagne is om meisjes en hun moeders te overtuigen van het feit dat zij alles kunnen zijn en alles kunnen worden.

Hertog en Marktplaats in finale publieksprijs Radio Advertising Awards

11okt 201710:41
  • Media
  • 9036 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • AwardsReclameRadio

nieuws De radiocommercials van Hertog ijs en Marktplaats zijn door het Nederlands publiek verkozen tot de favoriete radiocommercials in het tweede kwartaal van 2017. Hiermee zijn zij de eerste twee genomineerden voor de nieuwe publieksprijs van de RAB Radio Advertising Awards. De finale is eind juni 2018; tijdens het awards event van het Radio Advies Bureau wordt de publiekswinnaar bekendgemaakt.

Stefan Harzevoort en Mariëlle van der Zouwen in PIM-bestuur

11okt 201710:15
  • Bureaus
  • 10270 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePersonaliaMarketing

nieuws Stefan Harzevoort en Mariëlle van der Zouwen zijn per 1 oktober 2017 toegetreden tot het bestuur van PIM. Met de uitbreiding van het bestuur vergroot hét kennisnetwerk in Nederland op het raakvlak van marketing, innovatie en technologie haar slagkracht. Bovendien vertegenwoordigt PIM met de kennis en achtergrond van de twee nieuwe bestuursleden nog beter de verschillende deelgebieden van het marketingvak.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners