Branded Content

14 Interview Praxis en RTL werken al twintig jaar samen aan het tvprogramma Eigen Huis & Tuin. Branded content waar beide partijen nog steeds vrolijk van worden. MarketingTribune sprak met Mark de Jonge, hoofd marketing & communicatie bij Praxis, over de samenwerking.

20 Marketing analyse Er is gezien de verschuivende mediabudgetten duidelijk iets aan de hand. Wat is de kracht van branded content? En wat zijn de ontwikkelingen? MarketingTribune sprak met Jeroen Welten van Bavaria, Ivonne Boumeester van 3MO en Anouk Last van BrandDeli.

EN VERDER

04 Skybox Bewuste consument wil eerlijk en betaalbaar
23 Designpanel Corporate
24 Marketeer off duty Dj
26 De Praktijk RTL HNTM
30 De Praktijk Nima Awardwinnaar Hutspot
32 Magazine als Merk Runner’s World: Echt ondernemen in de loopwereld
35 Trends in market research
37 Awards Welke prijs wint u dit jaar?
38 De Campagnes Branded content
40 Schakelen met MarketingTribune Jaguar
41 Gamechanger Geld verdienen met opgeknapte Apples
42 Familiebedrijf Castelijn en Beerens
44 De Ontwikkeling Altijd aan
47 Out & Play Nima Zorgmarketing Congres
51 Voorspellingen MarketingTribune kijkt mee in het koffiedik
53 Marketing Science De kracht van het negatieve
54 RSVP Nima Awards

OVER 2 WEKEN*

11 februari - Nieuwe media
Relevantie schijnt het nieuwe buzzwoord te zijn voor de marketeer in 2014. Bovendien blijven (of worden?) dit jaar Twitter en Facebook de belangrijkste marketingplatforms. Hoe gaan merken met deze wijsheden om? Worden de pijlen inderdaad gericht op de nieuwe media? Gaat mobile nu eindelijk de langverwachte belofte inlossen? Of wordt het toch alle kaarten op LinkedIn? MarketingTribune sprak met marketeers, pioniers en mediaondernemers om het landschap van de nieuwe media in beeld te brengen.

*onder voorbehoud
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken