Multichannel Mania

22 De Praktijk ABN Amro MeesPierson begon twee jaar geleden met de inzet van digitale kanalen voor de vermogende, veelal oudere doelgroep die gewend is om service te krijgen van een eigen private banker vanuit een sjiek kantoor. MarketingTribune sprak met Steven Versluis, manager multichannel.

EN VERDER

06 Skybox Nieuwe campagne Stichting ALS
20 Marketing Analyse Maakt versnippering in mediagebruik multichannel noodzakelijk?
26 De Praktijk ClearChannel
28 Magazine als Merk Kampeer en Caravan Kampioen
37 Beeld 20x Red Dots
38 Beate beleeft Lego
40 De Ontwikkeling Wat leren we van jongeren op tv
43 Designpanel Coprorate
44 De Campagnes Portfolio Katinka Lampe
48 Familiebedrijf
50 Schakelen met Nissan Qashqai
52 PIM Trendrapport 2014, deel 2 Homo socius: merken moeten deelbaar worden
55 Out & Play Multichannel Conference 2014
59 Trends in jongerenmarketing: Grenzen vervagen
61 Marketing Science Het slimme winkelwagentje
62 RSVP Kleintje Duvel


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken