Events en sponsoring

06 Skybox MarketingTribune en Effie schrijven geschiedenis
12 Interview Brandmanager Maaike Kammerman van CheapTickets.nl
16 Marketing Analyse Wat maakt een event of festival tot een succes? De trends in events
20 Sponsoring Wat kan de muziekindustrie leren van de sportwereld op het gebied van sponsoring
22 De Praktijk Credits Media
24 De Praktijk MSC Cruises
28 Magazine als Merk Arno Kantelberg, hoofdredacteur Esquire
30 NIMA Young Professionals Neuromarketing
31 Schakelen met MarketingTribune Peugeot
32 Nieuw bureau RLVNT
34 30 jaar Effie, deel 3 Effectiviteit duldt geen uitstel
36 Online gaming Marketeers moeten meer gokken
38 NIMA Weer top of mind maken bij marketingminnend Nederland
40 Familiebedrijf Duinrell
42 11x hotel nhow
44 De Ontwikkeling
48 Trends in public relations
49 Marketing Science Beter een slechte rating dan geen rating
50 RSVP MoAwards


Over twee weken - 26 augustus HR/Personeel
Waar gaat het vak marketing naar toe en hoe spelen (marketing)opleidingen daarop in? Moet je als marketeer specialiseren of juist generaliseren? Welke eisen stellen bedrijven tegenwoordig aan marketeers? In deze uitgave staan uitgebreid stil bij de P van personeel. We praten onder meer met Unilever, KPN, Google en UvA over hun personeelsbeleid, en dan met name op marketinggebied. Ook vroegen wij aan recruitmentbureaus als SchaalX, Herman Rutgers en Zoo! Recruitment of er behoefte is aan een nieuwe lichting marketeers. Via het Mec legden we vijf marketeers de stelling 'marketingdirecteur moet verplicht een salescursus volgen' voor. Met verrassende uitspraken!


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken