Contentmarketing
14 INTERVIEW Voor ceo en contentmarketingexpert Thijs Boon van Vice Nederland moeten journalist en merk een authentiek onderdeel van ‘het verhaal’ vormen, oftewel embedded journalism. Boon vertelt over echtheid, informatie, entertainment en de doelgroep waar hij zich op richt, de millennials.
18 MARKETING ANALYSE Het doel van contentmarketing is dat je je product of dienst verkoopt en er geld mee verdient. Niet alle marketeers hoeven hun investering in contentmarketing te bewijzen, maar het blijft moeilijk om het echte effect aan te tonen. Vier experts geven hun visie.
EN VERDER
06 Skybox Mauritshuis, Dick Holzhaus en Grand Prix 2014
20 Marketeers op stelling
22 Moa-Bureauoverzicht 2015 Marktonderzoekers optimistisch over 2015
31 11xbeeld Novotel Den Haag
32 TamTam Talk of the town
35 Magazine als Merk Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Glamour
36 Mojo en Heineken Willen festivalliefhebber verbazen
39 Blinker E-mailmarketing biedt nog volop kansen
42 Dutch Packaging Design Initiative, deel 1 Daar waar product en merk één zijn
46 Blippar wil de visuele browser van de toekomst zijn
50 Vondel Hotels Gasten dichten allen lofzang
53 Designpanel Packaging
55 De Praktijk BAM
60 Beate beleeft Kamer van Koophandel
62 De Ontwikkeling Van breindenken naar breindoen
65 Trends in duurzaamheid
66 RSVP Digital dinner
OVER TWEE WEKEN*
2 december - DeMedia100
Elk jaar weer spannend: welk opperhoofd in het medialandschap staat onbetwistbaar op de Olympus? De Media100 - lijst van 100 meest invloedrijke mensen in de media - van het Nederlands MediaNetwerk van Bas Vlugt komt tot stand dankzij een uitvoerige enquête van MediaTest onder communicatie- en marketingmensen en is een belangrijk onderwerp in de volgende uitgave. Invloedrijk in 2014 is ongetwijfeld de topman van Sanoma en SBS, Peter de Mönnink. Hij deelt exclusief met MarketingTribune zijn eigenzinnige visie op de media en de ontwikkeling ervan. Verder interviewen we ceo van BrandDeli, Allard Ruyl, en een andere visionair die nooit een blad voor zijn mond neemt, Diederik Breijer, ceo van IPG Mediabrands. Uiteraard vergeten we de marketeers niet: hoe denken zij over de toekomst van radio, tv, print en online.
*Onder voorbehoud
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing