DeMedia100

12 INTERVIEW MarketingTribune sprak met Peter de Mönnink, ceo Sanoma Nederland en sinds oktober ook ceo a.i. SBS Broadcasting, over onder andere zaken als crossmediale strategie, het benutten van volledige potentie, commerciëler denken en de drie pijlers waar ze bij SBS op focussen.

18 MARKETING ANALYSE Om erachter te komen waar grote uitgeverijen en mediabureaus mee bezig zijn, waarheen de hazen lopen en wat we qua media nu juist niet moeten willen, maakt MarketingTribune een rondje langs de velden. Vier experts geven hun visie.

EN VERDER

06 Skybox SponsorRingen, Grand Prix Customer Media 2014 en M-commerce Event
17 Magazine als Merk Bert Rendering, hoofdredacteur Radar+
22 De Campagnes Portfolio TamTam
24 Epica 2014 Amsterdam hoofdstad van creativiteit
26 Diederik Breijer Over de toekomst van mediabureaus
29 Dawn Voor Uncommon zoeken wij hybride creatieven
31 Out & Play Branded Content Event
34 DeMedia100 De 4de editie van de honderd meest invloedrijke personen in de Nederlandse media
40 Dutch Packaging Design Initiative, deel 2 Pleidooi voor de slow pitch
44 BrandDeli Eén loket voor alles
47 Schakelen met MarketingTribune Kia Sportage
51 Marketing Science
53 Head to Head Vostradamus maakt onderzoeksdromen waar
55 Trends in public relations
56 De Ontwikkeling Door dierenogen
60 RSVP Creative Press Challenge

OVER TWEE WEKEN*

16 december - Publieksbladen
We gaan eruit met een bang! De Mercurs vormen een mooi slotbetoog van weer een roerig jaartje in media en dan vooral in de printsector. Wie zijn er nog en wie gaan aan de haal met de prijzen? MarketingTribune heeft natuurlijk alle uitslagen. We hebben een exclusief interview met twee toonaangevende hoofdredacteuren, Cécile Narinx (Harper’s Bazaar) en Arno Kantelberg (Esquire), beiden kanshebber. We praten met de oprichters van New Skool Media die uitgeputte tijdschriftentitels nieuw leven inblazen en met de ANWB over hun niet afl atende geloof in print. Traditioneel kijken we met de redactie uitgebreid naar de nieuwe Jongereniconen: wat houdt de jeugd bezig op het gebied van media, seks, muziek, food en nog veel meer. En ook omdat we in de kerstsfeer geraken, maken we een rondgang langs de goede doelen en hun reclamebureaus.

*Onder voorbehoud
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken