Publieksbladen
10 INTERVIEW Cécile Narinx (Harper’s Bazaar) en Arno Kantelberg (Esquire) behoren tot de bekendste hoofdredacteuren van Nederland. Zij bewijzen dat print spinglevend is, waarbij de journisalitieke kwaliteit volgens hen leidend is, maar de deur ook wagenwijd open staat voor commerciële partijen.
14 MARKETING ANALYSE Charitatieve instellingen moeten steeds meer moeite doen om sponsorgelden binnen te krijgen. Donateurs steunen niet langer voor langere tijd één doel, ledenbestanden verouderen en het aantal goede doelen neemt toe. Deze organisaties vertellen hoe ze inspelen op de uitdagingen van deze tijd.
EN VERDER
06 Skybox
20 Mercurs Interview Flow Magazine, Quest, Esquire, Volkskrant Magazine en VT Wonen
23 Schakelen met MarketingTribune Nissan Juke
24 De Praktijk New Skool Media
26 Jongereniconen 2015
32 Dutch Packaging Design Initiative, deel 3 Merken bouw je met een doel
35 Nima-stelling Scholing opent altijd deuren
37 Magazine als Merk Theo Temmink, hoofdredacteur Plus Magazine
38 13xBeeld Epica Awards 2014
42 Marketeer off Duty
44 10xBeeld Grand Prix Content Marketing 2014
46 Hip Hip Horeca Amsterdam-Oost
48 Trends in market research
49 13xBeeld SponsorRingen 2014
51 BrandDeli Je bent jong en je wilt een auto
54 Mercurs Alle uitslagen
57 De Ontwikkeling Klantcontact voor iedereen in de keten
60 Miami Ad School
63 Marketing Science
65 RSVP DeMedia100
VOLGEND NUMMER*
13 januari - Televisie
Televisie. Leeft het medium nog bij marketeers? Of richten zij hun pijlen liever op andere kanalen? MarketingTribune zapte in deze uitgave langs een aantal marketeers van MEC over hun visie op televisie als marketingtool. We stemden af op de RTL-baas Erland Galjaard om te vragen wat hij hen te bieden heeft. Ook spraken we met SBS Broadcasting die graag meer doet dan televisie alleen. Bovendien veel facts & figures over het televisiegedrag van de Nederlanders en ‘nieuwjaarswensen’ van alle marketing- en reclameclubs die er toe doen.
*Onder voorbehoud
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing