De klant centraal

8 Arena
24 De Praktijk PostNL
26 De Praktijk Nutricia
32 De Campagnes ADCN Goud
35 Schakelen met MarketingTribune Ford
37 Ontbijtjes Cannes Délicieux!
40 Frontier marketeer in Myanmar, deel4
42 Shopper Marketing Jaarcongres
43 Column Roel Welsing, Triodos Bank
46 Designpanel Spaarne Gasthuis
52 MarketingTrends Samen zelfredzaam
55 MarketingScience Mannelijke leiders zijn prehistorisch
56 RSVP Cross Media Congres
58 Intussen online

18 Interview: Het gaat om het datadomein
De laatste campagne van KPN is volgens Coen Olde Olthof, senior vice president marketing & online, een groot succes en sluit naadloos aan bij de merkmissie ‘mensen vrijheid geven’. MarketingTribune sprak met hem over onder andere innovaties, het belang van de klant en de klantenservice als visitekaartje.

‘Kleine inzichten over mijn klanten vertellen vaak heel veel’

22 Verdieping: Keizer klant
We weten het allemaal: optimaliseer de customer journey tijdens en na het gebruik van het merk. Maar hoever moet je gaan en wat levert het op? Staat de klant centraler dan pakweg vijf jaar terug? Negen experts geven hun visie.

‘Een verwonderde klant wordt fan en vertelt dat aan vrienden en familie’

24 De Praktijk Iens: De restaurateur leert van zijn gasten
Op zoek naar de slimste vormen van klantencontact en productontwikkeling, een schedellichting bij Iens Boswijk, oprichtster van Iens, de grootste restaurant- en reserveringssite van Nederland.

‘Iens is geen bedacht marketingconcept’

28 Sponsoring McDonald’s en Ronald McDonald Kinderfonds: Partnerschap met dezelfde waarden

‘We willen iets terug doen voor de maatschappij’

 

OVER TWEE WEKEN*

16 juni - Cannes en de ROI van creatie en design
Vanaf 21 juni staat Cannes weer een week lang in het teken van creatie, campagnes, Leeuwen en vele internationale sprekers. MarketingTribune is uiteraard van de partij en mede met de hulp van de Jonge Honden en RAW gaan we dagelijks updates geven van al het nieuws. Intussen maken we een rondgang langs maar liefste elf reclamebureaus en hun marketeers om ehn te vragen: Leuk al die reclame, maar wat levert het eigenlijk op?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken