Leisure marketing

INHOUD

LEISURE MARKETING 12 Interview Roy Scheerder, commercieel directeur Transavia
16 Verdieping Insights inzake veranderd reisgedrag
22 Muiderslot ‘Wij zijn graag Amsterdam Castle’
24 New York City Kwestie van wakker blijven
30 Archeon ‘Gek op geschiedenis’
38 Facts & Figures Toerist in eigen land
58 De Hortus ‘Ons publiek wordt steeds jonger’

BUREAUS 27 BrandDeli Onderzoek: Show me the money
53 A cup of concept Dutchlabel denkt out of the box

SPONSORING 40 Sponsoring Rijksmuseum & Philips ‘Innovatie zit in ons DNA’
62 Intussen online De sponsorhonger van Emirates


EN VERDER 06 Arena
21 Column Kristof De Wulf
34 MarketingTrends Homo Altruïsmus
36 Jong in Marketing Gaby van der Linden, brandmanager Royal Club
43 Designpanel Portugese vis in een zeepdoosje
46 Marketing is geen kunst Toneelgroep De Appel
48 De Campagnes Alex Timmermans
51 5xbeeld Tribes
56 Frontier Marketeer in Myanmar, deel 5 Commercie zonder regels
61 MarketingScience Met scherp schieten

OVER TWEE WEKEN*

Direct marketing en MarketingTroonrede Marketinggenoten! Samen met de Stichting MarketingTroonrede organiseert MarketingTribune op dinsdag 8 september de eerste troonrede speciaal voor marketeers. Goos Eilander van Trendbox maakt een haarscherpe analyse van insights en trends op basis van gesprekken met vooraanstaande ceo’s. En: aandacht voor de status van direct marketing met een uitvoerige analyse, gesprekken met Paul Kelder van TIM, Bas Smabers van Goud Activatie en de mening van diverse marketeers via het MEC.

*Onder voorbehoud


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken