Coverstory Big Data

112017
  • 7483 x gelezen
  • Link

magazine Voor de Coverstory over Big Data spraken we onder meer met Marc Stubbé (managing partner van The CMR Agency) over de nieuwe privacywet, Wouter Huygen (partner van data analyse-consultancy Micompany), datadeskundige Natasha Walk en Jasper de Rooij (eigenaar en oprichter van Simpel.nl). Daarnaast heeft JP ook zijn mening klaar over dit onderwerp. We blikken verder uitgebreid vooruit op Nima Marketing Day met marketingfreaky festivaldirecteur voor één dag Luuk Ros van het Nima. En nog heel veel meer zoals de uitslagen van de San, Designpanel, Storecheck Londen en ga zo maar door! De prachtige cover van dit nummer is van de hand van Joris van Elk, freelance reclamecreatief (jorisvanelk.com), oprichter +1Mile charitatief reclamecollectief (plus1mile.org) en Creative Director ADCN (adcn.nl). Joris: ‘We zijn anno 2017 nog nooit dichter in de buurt geweest van George Orwells 1984. Voor de cover over Big Data is daarom gekozen voor een scene uit de allereerste verfilming van dit boek uit 1956 door Michael Anderson, alleen nu met het portret van Mark Zuckerberg als personificatie van Big Brother.’


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners