Coverstory Contentmarketing

142017
  • 4517 x gelezen
  • Link

magazine Komkommertijd? Niet op de redactie van MarketingTribune. Editie 14 - met ditmaal een indrukwekkende cover van de hand van Zandbeek - staat volledig in het teken van contentmarketing. Over de contentstrategie van LindaNieuws, Vice, dumpert.nl, maar ook een uitgebreide visie van Bert Groothand over het umfeld. Daarnaast een rondje langs de relevante contentbureaus en interviews met g'woon, Kantar Millward Brown, War Child Holland, Swoop en Vacanceselect. En ga zo nog maar even door...


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners