Retail, terugblik Cannes en Nima Marketing Day

TopX2017
  • 6668 x gelezen
  • Link

magazine 88 pagina's vol met cases, retail en uitgebreide terugblikken op Cannes en Nima Marketing Day. MarketingTribune sprak onder meer met Caroline van Turennout van Zeeman en met de jarige Dirk van den Broek.Verder veel design met ons digital design-panel, een designcase van Bolletje en een designrondvraag waarin vier designexperts antwoord geven op de vraag: 'Moeten merkeigenaren niet meer gebruik maken van onderscheidende 3D-vormen?


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners