TOP X case: ONLY Creative Entrepreneurs

TOP X case: ONLY Creative Entrepreneurs
  • Algemeen
  • 10 jul 2017 @ 09:40
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Branded content

Wij zijn ONLY Creative Entrepreneurs. Met een zakelijk hart en een creatieve geest vinden wij creatieve oplossingen voor complexe uitdagingen. We bieden concepten en diensten die bedrijven en merken laten groeien. We ontwikkelen digitale platforms. We creëren doorvertelwaardige content. We adviseren als creative business consultants. En we ontwikkelen campagnes die mensen emotioneel of fysiek in beweging brengen. Met onze drie bureaus, De Combinatie van Factoren (Brand Activation), QiONLY (Creative Marketing) en True ideas (Campaigns, Content & Conversation) vormen wij ONLY Creative Entrepreneurs. Where creativity means business.

True ideas
Case: Wat heeft uw zaak nodig?
Opdrachtgever: Wijn & Stael Advocaten
Doelstelling: Wijn & Stael Advocaten met een nieuw en onderscheidend elan manifesteren binnen de conventionele wereld van advocatuur
Bureau: True ideas
Type: Print in opiniebladen, videoposts via linkedin, eigen middelen en website en seo/sea
Quote: Wijn & Stael Advocaten zijn als geen ander in staat de dynamiek van een zaak aan te voelen en er juridisch op een geheel eigen(wijze) op in te spelen. De key visual van iedere uiting is een advocaat die zich kleedt in de iconische toga met bef. Plotseling start de advocaat een dans-, slag-, aanvals- of schijnbeweging en transformeert zich in diezelfde beweging tot een ballerina, honkballer, schermer en football speler. En weer terug.



De Combinatie van Factoren
Case: Heinz [Seriously] Good Mayonaise
Opdrachtgever: Heinz
Doelstelling: Beweeg Nederlandse consumenten om de nieuwe mayonaise van Heinz te ontdekken.
Bureau: De Combinatie van Factoren
Type: Outdoor, print, instore, online
Quote: Heinz introduceert een mayonaise die net zo goed is als de iconische Heinz ketchup. En die introduceren we vol zelfvertrouwen. Dat begint met de naam: [Seriously] Good Mayonaise. De campagne zet die toon voort door je vol ongeloof te vragen of jij het écht nog niet geproefd hebt. Uitingen voor Jumbo vertellen consumenten zelfs dat ze nog even geduld moeten hebben – en vervolgens snel moeten zijn. Want wat zó lekker is, is heel snel op. Seriously.



QiONLY
Case: Rabobank Homecatcher
Opdrachtgever: Rabobank
Doelstelling: Relevanter zijn voor huizenkopers en -verkopers
Bureau: QiONLY
Type: Online platform
Quote: Op dit online platform kan Rabobank - door slim gebruik te maken van haar eigen data in combinatie met die van o.a. CBS, Kadaster en Jaap.nl - duidelijk inzicht geven hoe groot de kans is dat een bepaalde woning voor een bepaalde prijs binnen een bepaalde periode verkocht gaat worden. En hoe snel en voor welke prijs vergelijkbare woningen in de buurt zijn verkocht. En da’s behoorlijk waardevolle informatie voor huizenverkopers én voor kopers. Zo verovert Rabobank een toppositie in hun beslissingstraject.


 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken