Joost van Liemt naar Energize
- Algemeen
- 23 okt 2013 @ 14:34
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 23 okt 2013 @ 14:34
- Redactie Online
Joost van Liemt gaat als Strategy Director aan de slag bij Energize en maakt direct deel uit van het managementteam. Van Liemt werkte hiervoor als creative director bij .bone en Euro RSCG. Eerder al was hij partner en creative director van Bikker Communicatie en is hij Bikker Interactieve Media gestart, de voorloper van Euro RSCG 4D (tegenwoordig Havas). Als creative director maakte hij veel internationaal, prijswinnend werk voor onder andere Nokia, ABN AMRO, Nuon en InShared.
Over zijn komst naar Energize zegt Van Liemt zelf: ‘Ik heb gekozen voor lef. Voor een bureau met mensen die durven. Want met die instelling help je opdrachtgevers verder. Niet voor even, ook op lange termijn.’ Met zijn komst is de bureaudirectie van Energize compleet. Die bestaat momenteel uit creative director Richard de Jong (ex-CD/oprichter Qi, ex-CD FHV BBDO), account director Jack Gnodde (ex-AD Lemz, Tribal DDB en Indie) en Klaas Weima (oprichter en managing director Energize).
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
- [branded content] De naadloze integratie van CSRD in de gehele...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing