Groei NIMA Examens zet door in 2013

Groei NIMA Examens zet door in 2013
  • Algemeen
  • 13 dec 2013 @ 08:54
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Marketing

Het aantal afgestudeerde marketingstudenten is wederom gestegen ten opzichte van het jaar ervoor. Donderdag 12 december ontving de laatste lichting geslaagden van 2013 het NIMA Diploma. Deze erkenning van opgedane vakkennis helpt gediplomeerden zich te onderscheiden op de arbeidsmarkt.

‘Marketeers met een NIMA Diploma tonen aan dat ze werk maken van hun carrière. Het geeft je een betere positie bij je huidige werkgever en eventueel bij toekomstige werkgevers,’ aldus Μartin Huisman, algemeen directeur NIMA.
Naast de officiële uitreiking en een presentatie van Janine Bos (directeur Marketing & Communicatie bij NIMA Top Marketing Club Member Randstad), gaf spreker Bart Hufen een voorpoefje op de NIMA Expert Class: gamification. Hij liet de aanwezigen kennismaken met hoe je games kunt inzetten om je merk te bouwen. Een leuk, maar vooral nuttig onderwerp. Immers, volgens experts zal in 2020 meer dan de helft van alle organisaties hun diensten met een ‘gamification-laag’ hebben verrijkt. Deze Expert Class is een van de manieren waarop NIMA marketeers helpt hun kennis in het dynamische marketingvak te vergroten.
 

NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) is het ontwikkelinstituut voor professionals die zich willen ontwikkelen op het gebied van marketing, communicatie, sales en marktonderzoek. Om deze ontwikkeling te stimuleren kan de marketeer op ieder gewenst moment, via verschillende leervormen en op ieder niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak bewerkstelligen met behulp van NIMA.
NIMA Top Marketing Club:AFAS, Brunel, De Persgroep, Douwe Egberts, Essent, Friesland Campina, Miele, Interpolis, Omega Pharma, PwC, Rabobank, Randstad, Robeco, TNS Nipo, Ziggo.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken