Winnaars beste Nederlandse klantcontactcases bekend

Winnaars beste Nederlandse klantcontactcases bekend
  • Algemeen
  • 25 apr 2014 @ 08:56
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Interactie

Tijdens het Telecommerce Gala, wat dit jaar voor het eerst plaatsvond in het nieuwe TivoliVredenburg in Utrecht, heeft Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) de winnaars van de beste Nederlandse klantcontactcases 2014 bekendgemaakt. De 15 genomineerde organisaties streden om de Oscars van Customer Service in Nederland. Een vakjury heeft op basis van een uitgebreide analyse en het bezoeken van de genomineerde bedrijven de winnaars benoemd

Winnaar Partnership Award: Hollandsnieuwe en Experience Groep
Winnaar Customer Experience Award: Samsung Electronics Benelux BV
Winnaar Innovation Award: Teleperformance Benelux BV
Winnaar HRM Award: Arvato Benelux BV
Winnaar Customer Service Online Award: ING
 

De achtkoppige vakjury heeft alle genomineerde klantcontactcenters bezocht om uiteindelijk tot deze vijf winnaars te komen. Bij de beoordeling is gelet op onder meer strategische impact, originaliteit, creativiteit, het resultaat voor de klant en de meetbaarheid van het resultaat.
 

Over NCCA
Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) maakt de kwaliteit van klantcontactcenters in Nederland meetbaar en inzichtelijk. Dit doet zij door jaarlijks de Nationale Contact Center Awards uit te reiken. NCCA wil het imago van de branche verbeteren, een bindende factor zijn in de branche en vooral tonen dat kwaliteit mag worden beloond.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken