Epica: goud en zilver voor Nederland

Epica: goud en zilver voor Nederland
  • Algemeen
  • 18 nov 2014 @ 14:05
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Awards

Wieden+Kennedy Amsterdam hebben met ‘The Odessey’ voor Heineken een gouden Epica gewonnen. Achtung! sleepte zilver binnen met de inzending ‘Her First Concert’ voor Vodafone. Epica Awards doet de jurering dit jaar in Amsterdam in samenwerking met MarketingTribune. Meer nieuws volgt zo snel mogelijk.

De Epica is de enige creatieve award die uitsluitend door vakjournalisten van internationale marketingmagazines wordt beoordeeld. In Amsterdam zijn 32 vakjournalisten uit onder meer Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Rusland en Spanje neergestreken voor de finale jurering. MarketingTribune is als enige vakblad uit Nederland vertegenwoordigd.

In totaal hebben 27 Nederlandse bureaus werk ingezonden. Onder hen zijn 180 Amsterdam, Doom&Dickson, Eigen Fabrikaat en TamTam.

Donderdag 20 november is er naast de Award Ceremonie in de Koepelkerk ook een Creative Circle vanaf 14.00 uur waarbij de juryleden kennismaken met enkele reclamebureaus. Iedereen die wil meeluisteren met de verhalen van onder meer Wieden+Kennedy is welkom. Voor meer info klik hier.

www.epica-awards.com
 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken