Epica: goud en zilver voor Nederland
- Algemeen
- 18 nov 2014 @ 14:05
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Awards
- 18 nov 2014 @ 14:05
- Redactie MarketingTribune
Wieden+Kennedy Amsterdam hebben met ‘The Odessey’ voor Heineken een gouden Epica gewonnen. Achtung! sleepte zilver binnen met de inzending ‘Her First Concert’ voor Vodafone. Epica Awards doet de jurering dit jaar in Amsterdam in samenwerking met MarketingTribune. Meer nieuws volgt zo snel mogelijk.
De Epica is de enige creatieve award die uitsluitend door vakjournalisten van internationale marketingmagazines wordt beoordeeld. In Amsterdam zijn 32 vakjournalisten uit onder meer Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Rusland en Spanje neergestreken voor de finale jurering. MarketingTribune is als enige vakblad uit Nederland vertegenwoordigd.
In totaal hebben 27 Nederlandse bureaus werk ingezonden. Onder hen zijn 180 Amsterdam, Doom&Dickson, Eigen Fabrikaat en TamTam.
Donderdag 20 november is er naast de Award Ceremonie in de Koepelkerk ook een Creative Circle vanaf 14.00 uur waarbij de juryleden kennismaken met enkele reclamebureaus. Iedereen die wil meeluisteren met de verhalen van onder meer Wieden+Kennedy is welkom. Voor meer info klik hier.
www.epica-awards.com
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
- [branded content] De naadloze integratie van CSRD in de gehele...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing