Epica onthult details van 'Creative circle' Amsterdam

Epica onthult details van 'Creative circle' Amsterdam
  • Algemeen
  • 14 nov 2014 @ 16:30
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Awards

De Epica Awards 'Creative Circle' ontdekt in samenwerking met MarketingTribune creativiteit in Europa, Scandinavië en China. Het thema van de middag op donderdag 20 november is ‘Wanneer creativiteit het verschil maakt’. Dit thema sluit aan bij het uitgangspunt van Epica ‘Een andere invalshoek op creativiteit’. Epica is de enige internationale award die wordt beoordeeld door de marketingpers.

De conferentie zal plaatsvinden in de Koepelkerk (Kattengat 1, Amsterdam) – een geseculariseerde 17 e eeuwse kerk – op donderdag 20 november van 13.30 tot 17.30 uur ’s middags. Deze is vrij te bezoeken.

De sprekers die deze middag hun inzichten delen in volgorde van verschijning:
Petter Gulli, Executive Creative Director of DDB Oslo

François Grouiller, Group Strategy Director, Europe of Fred & Farid Group

Jonay Sosa, copywriter and founder of Ideas For Fuel

Darren Richardson, CCO & Managing Director at BBDO & Proximity Worldwide Düsseldorf

Clay Mills, Managing Director of Wieden + Kennedy Amsterdam

Peter Gulli zal spreken over de ‘nieuwe media hype’ ten opzichte van creatieve wetmatigheden. François Grouiller zal zijn deskunigheid delen met betrekking tot creatief werk dat afkomstig is uit China. Jonay Sosa, een reisende freelance copywriter, zal zijn unieke oplossing onthullen voor de economische crisis waar de branche mee te kampen heeft (a man, a van, a plan). Darren Richardson zal de mantra van BBDO ‘het werk, het werk, het werk’ verhelderen. Clay Mills zal een bloemlezing van observaties en learnings delen die hij opdeed door samen te werken met sommige van de wereldwijd leidende merken.

De conferentie zal vanaf 19.30 uur op hetzelfde adres gevolgd worden door de prijsuitreikingceremonie, de Epica Awards. Belangstellenden kunnen zich registeren via de website

Euronews, ACT Responsible, AdForum, Sizzer and Montblanc zijn de sponsoren van de twee evenementen.
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken