Lezerskorting 15 januari PIM - VMC congres- en lustrumfeest

Lezerskorting 15 januari PIM - VMC congres- en lustrumfeest
  • Algemeen
  • 11 jan 2015 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementKennissessie

Het bestuur van PIM en VMC bieden lezers van MarketingTribune een korting van 45 euro op het aanstaande interessante vakinhoudelijke 'Mar+Com Past, Present & Future'-congres met aansluitend feest in het nagelnieuwe Amsterdam Theater. De prijs bedraagt 195 normaal, MT lezers betalen 150 euro. Kijk hieronder voor het complete programma en voor de speciale kortingslink.

Programma
Het programma van het jubileumcongres biedt een mooie kijk op het verleden, heden en de toekomst. Egbert Jan van Bel en Aljan de Boer zullen met elkaar debatteren over de vraag of de voorspellingen van toen uit gekomen zijn. In de parallelsessies geven spraakmakende namen hun visie op ons vak. Schrijf je in voor een sessie met Thomas Marzano, Brechtje de Leij, Jaspar Roos, MarketingTribunes Peter van Woensel Kooy (Jongereniconen live), Marjolijn Antheunis en Mignon van Halderen. Hier het complete programma.

Tijdens de talkshow ‘De stand van ons vak’ schuiven onder andere aan: Suzanne Ekel, Stefan Harzevoort, Hans Molenaar, Irenka van den Hout en Roel Welsing. De keynote speaker is Joris Merks-Benjaminsen, head of digital transformation bij Google.

Hier inschrijven

Vink op het inschrijvingsformulier aan dat u MarketingTribune-lezer bent! Dan wordt de korting met u verrekend. Namens het bestuur van PIM en VMC graag tot ziens op de vijftiende in Amsterdam. (PvWK)

Redactie Food en Retail

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken