Telecommerce wordt CustomerFirst
- Algemeen
- 26 jan 2015 @ 10:21
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 26 jan 2015 @ 10:21
- Redactie MarketingTribune
Adieu Telecommerce en welkom CustomerFirst. De vaktitel voor professionals op het gebied van klantcontact en customer service management van BPP Media is van naam veranderd. De site is vanochtend live gegaan en het magazine verschijnt vrijdag 30 januari.
Paul Petermeijer (foto), eigenaar en algemeen directeur BBP Media, licht de naamswijziging toe: ‘We waren al enige tijd niet zo happy meer met de naam Telecommerce. Maar omdat de naamsbekendheid van de titel in de markt zo groot is, waren we altijd wat huiverig om de naam te veranderen. Toen we de website wilden optimaliseren, kwam ook de naamdiscussie weer op de agenda te staan. CustomerFirst benadrukt waar het in offline en online business om draait, onafhankelijk van de gekozen klantstrategie, de technologie en de mensen die erin werken.’
Lees hier het hele interview met Paul Petermeijer en neem meteen een kijkje op de vernieuwde website.
- klantcontact
- CustomerFirst
- BBP Media
- Telecommerce
- magazine
- lancering website
- naamswijziging
- Paul Petermeijer
- customer service management
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing