TOP X case: Raad de sneeuwhoogte
- Algemeen
- 27 jul 2015 @ 16:52
- Link
-
Sales
BBP Media - Branded content
- 27 jul 2015 @ 16:52
- Sales
"In de Renault design filosofie van Laurens van den Acker staat het model Renault Captur voor de de ‘explore’ fase in een mensenleven. Met een Captur verken je de wereld, ga je beleven. Dat past heel mooi bij de avontuurlijke wereld van skiën in de Franse Alpen, zeker als de Captur er één van de Série Limitée Helly Hansen is. De activatie had dan ook als doel om in een relevant umfeld awareness voor de Renault Captur Série Limitée Helly Hansen te creëren. Uiteindelijk leverde de activatie niet alleen modelawareness op, maar zijn er naar aanleiding van de activatie ook talrijke Renault’s Capturs aan deelnemers van deze activatie verkocht."
Opdrachtgever: Renault Nederland (Inge Reichman, Jos van den Bergh)
Doelstelling: Model Awareness Renault Captur, secundair brochure leads voor de Renault Captur.
Bureau: Dorst & Lesser (Robert Withagen Dennis Hamakers, Publicis (Katelijn van Lieshout, EDM media (Matthijs van Zanten) en OMD (Alle Wijmenga, Michiel Wintershoven)
Type: Online platform, bannering, storytelling content, social media advertising, winnaars event ondersteund door landelijke radio campagne en in België ook met outdooractiviteiten.
-
Sales
- Werkt bij: BBP Media
- Functie:
- Website:
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing