MarketingTroonrede: laat uw mening horen en maak kans op een kaartje voor Dance & Brands
- Algemeen
- 24 aug 2015 @ 10:16
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Onderzoek
- 24 aug 2015 @ 10:16
- Redactie MarketingTribune
Zoals de koning elke derde dinsdag in september de troonrede voorleest, organiseert Stichting MarketingTroonrede samen met MarketingTribune een nieuw en spraakmakend event: de MarketingTroonrede. Uiteraard is het streven om deze Troonrede, speciaal voor marketeers en CEO’s, ook een mooie en langdurige traditie te laten worden. De eerste MarketingTroonrede wordt op dinsdag 8 september uitgesproken en het thema voor 2015 is de relevantie van de marketeer door de ogen van de directie.
Onderzoek
Het jaarlijkse Berenschot-onderzoek naar leidende trends in marketing is volledig in een nieuw jasje gestoken. Vanaf 2015 wordt dit trendonderzoek verzorgd en gepresenteerd door TBX Trendbox in opdracht van Stichting MarketingTroonrede.
Dankzij de medewerking van onder meer NIMA, VEA, MEC, STEM, Berenschot, TBX Trendbox, PIM en MarketingTribune zullen CEO's en directeuren van bedrijven en organisaties, samen met marketingleidinggevenden, geïnterviewd worden en gevraagd worden te reageren op dit prikkelende thema.
Met dit online kwantitatieve onderzoek zullen marketeers geconfronteerd worden met stellingen en vragen. Wij zouden ook u willen verzoeken hieraan deel te nemen. Het invullen van het onderzoek kost u slechts 8 - 10 minuten.
Uw deelname wordt zeer gewaardeerd en u maakt kans op één van de kaartjes voor het congres Dance & Brands tijdens het Amsterdam Dance Event in Amsterdam op vrijdag 16 oktober. Deelname aan dit onderzoek is uiteraard anoniem en uw antwoorden zullen nooit op persoonsniveau te herleiden zijn.
Klik hier om de vragenlijst te starten.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
- [branded content] De naadloze integratie van CSRD in de gehele...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing