Behoefte aan digitale kennis en talenten beantwoord

Behoefte aan digitale kennis en talenten beantwoord
  • Algemeen
  • 22 sep 2015 @ 07:30
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Doelgroep

Veel bedrijven overleven de komende vijf jaar niet. Alleen als zij structureel aanhaken bij de laatste digitale ontwikkelingen, kunnen zij blijvend succesvol zijn. Daarom wordt vandaag Schaal+ gelanceerd. Schaal+ werkt samen met gerenommeerde online bureaus voor het delen van de meest recente digitale kennis en ervaring uit de praktijk. Bedrijven kunnen zich per direct aanmelden voor dit programma, dat hen toegang biedt tot jong digitaal talent en state-of-the-art digitale kennis. Schaal+ stelt organisaties in staat te innoveren door het delen van mensen en kennis en die kennis te borgen in hun organisatie..

Het nieuwe, maatgerichte programma helpt bedrijven voorop te lopen in de digitale revolutie die steeds meer data driven en meetbaar is, waarbij technologie steeds goedkoper en gebruiksvriendelijker wordt. Deze constante ontwikkeling verandert de maatschappij en economie razendsnel, ingrijpend en onomkeerbaar. Het heeft impact op onder meer business- en verdienmodellen, consumentgedrag, waardeketens, organisatiestructuren en dienstverlening. Bedrijven die deze impact niet op tijd onderkennen en onvoldoende innoveren, krijgen het steeds moeilijker.

+ Academische denkkracht
Niet innoveren betekent achterstand oplopen. Deelname aan Schaal+ voorkomt dat. Sterker nog: bedrijven nemen via dit programma een shortcut naar de toekomst. Zo krijgen ze anderhalf jaar toegang tot schaarse talenten, die universitair zijn opgeleid en wekelijks gevoed worden met de laatste digitale kennis uit de praktijk. Talent met de juiste vaardigheden en competenties om de digitalisering te begeleiden en om te gaan met de snelheid en toenemende complexiteit. Elk halfjaar werkt één zo'n talent bij hen in de organisatie op tijdelijke projecten of specifieke vraagstukken.

+ Ervaren kennispartners
Bedrijven hoeven deze young academics niet op te leiden en nauwelijks te begeleiden: Dat doet de digital marketing & innovation manager van Schaal+, in nauwe samenwerking met de kennispartners. Tijdens het programma kunnen bedrijven deelnemen aan intervisiesessies met vakgenoten en experts. Daarnaast delen de experts eens per kwartaal de laatste digitale ontwikkelingen met de organisatie. De kennispartners van Schaal+ delen hun up-to-date inzichten op het vlak van online marketing, interactieve media en communicatie, usability & user experience, seo, webanalyse, online advertising, webanalyse, contentmarketing en social media.

+ Toegang tot digitaal talent
Na afloop van het programma kunnen deelnemende bedrijven zich met voorrang profileren als werkgever en een baanvoorstel doen aan de toptalenten die bij hen in de organisatie werkten. Zo hebben zij eerste keus bij uitstroom. Ook zo deelt Schaal+ kennis en mensen om innovatie hoog op de agenda's van bedrijven te houden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken