Gouden Zaag-winnaar Pascal Rotteveel van Achtung! naar Vice

Gouden Zaag-winnaar Pascal Rotteveel van Achtung! naar Vice
  • Algemeen
  • 9 okt 2015 @ 08:53
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Makers

Pascal Rotteveel is begonnen bij het grote online medium Vice Nederland als creative director. Hij gaat het interne bureau Virtue bemannen. Rotteveel heeft in het verleden met veel succes gewerkt bij Achtung! en was met zijn teamgenoot eerder winnaar van MarketingTribunes prestigieuze Gouden Zaag voor aanstormend reclametalent.

Rotteveel was bij Achtung! onder andere verantwoordelijk voor grote campagnes van Google, het Stedelijke Museum, Vodafone en radio 3FM. Pascal heeft er ruim vijf jaar gewerkt en zal nu Vices in-house creative services agency Virtue komen versterken als creative director. In 2012 won Rotteveel de Gouden Zaag met Achtung!-maatje Niels Straatsma, zoals ook op de Jonge Honden-Facebookpagina te lezen was.

Talent viel eerder op
De Zaag is een van de meest begeerde prijzen voor jong creatief talent die jaarlijks wordt uitgereikt door MarketingTribune, Lode Schaeffer en het Jonge Honden-bestuur. Klik hier voor de genomineerden van 2015. Het gebeurt niet vaak dat een creatief van een digital agency overstapt naar een contentplatform. De wegen van Gouden Zaag-winnaars en genomineerden zijn dan ook zelden voorspelbaar, maar leiden steevast naar de top. (PvWK)

Lees hier: Vice op zoek naar de ultieme content, interview ceo en contentmarketingexpert Thijs Boon van Vice Nederland


 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken