RA*W x Cannes 2016: reisgenoten gezocht

RA*W x Cannes 2016: reisgenoten gezocht
  • Algemeen
  • 5 feb 2016 @ 08:57
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • EvenementStrategie

De club van aanstormend strategie- en accounttalent RA*W uit de bureauwereld formeert weer een nieuwe groep om samen naar het Festival van Creativiteit in Cannes te gaan. Al heeft de Lions-organisatie de tarieven voor deze junioren bizar verhoogd. Lees hier hoe je meekan en reageer voor maandag aanstaande. 'Net als vorig jaar gaat RA*W in juni met 28 jonge reclametalenten een bezoek brengen aan het Cannes Lions Festival of Creativity. Niet omdat het moet, maar omdat het Cannes!'

'Waarom jij hierbij wil zijn? Het Cannes Festival is dé plek waar tout reclamewereld samenkomt om zich 5 dagen lang te laten inspireren door de beste sprekers en prijswinnende campagnes. Seminars, workshops, masterclasses, netwerkborrels, inspiratiesessies… Cannes has it all', aldus het RA*W-bestuur,  'En oh ja, er is hier en daar ook nog wel een leuk feestje lees vette villa fissa’s en briljante beach parties.' En natuurlijk de ontbijtjes aangeboden door MarketingTribune en Magiver.


Het beste naar de Lage Landen gebracht
De RA*W Reporters beloven het beste uit Cannes naar Nederland te halen en de thuisblijvende achterban te verwennen met jaloersmakende content die ondermeer via het best door opdrachtgevers gelezen medium MarketingTribune wordt gedeeld. 'En jij kunt een van die RA*W Reporters zijn! Check de content Tumblr of aftermovie van afgelopen jaar hier onderop om te zien wat je hebt gemist. Voor de eigen bijdrage van €300 regelen we samen je vlucht, verblijf, festivalpas en vervoer op locatie. Klinkt goed toch? Top. Dit moet je doen om mee te gaan. Let op, de deadline komt er snel aan! Stuur voor zondag 7 februari 23.55 uur een mailtje naar hello@rawadvertisers.com', aldus het bestuur. In deze mail graag vermelden:

* Je LinkedIn-profiel (zorg ervoor dat deze up-to-date is en publiek toegankelijk is – max 3 jaar werkervaring)
* Je geboortedatum en NAWT gegevens
* De contact details van je manager 
* Kopie van je paspoort (je moet geboren zijn na 25 juni 1985)
* Een [geniaal/innovatief/effectief] idee hoe jij de kennis en inspiratie van Cannes over kan brengen naar Nederland. Tijdens én na het festival.

'Check voor alle voorwaarden en updates het Facebook event en meldt je daar ook direct even aan, je bent er dan toch. We hebben er zin in!', aldus RA*W dat besluit met een grote groet. (PvWK)




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken