In 2020 werkt traditioneel adverteren niet meer
- Algemeen
- 12 apr 2016 @ 08:23
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Evenement
- 12 apr 2016 @ 08:23
- Redactie MarketingTribune
Multichannel 2016 op woensdag 20 en donderdag 21 april staat in het teken van een volledig gepersonaliseerde en consistente customer journey over alle kanalen. Eén van de sprekers tijdens dit gratis te bezoeken event in DeFabrique is Daan Noordeloos, manager marketing & customer strategies bij Transavia. Hij spreekt op de donderdag tussen 14:30-15:15 uur in het Ketelhuis.U kunt zich nu gratis inschrijven voor zijn presentatie.
Elke directeur, marketeer en service manager stelt dezelfde vraag: we streven naar tevreden klanten, maar wat levert dat nou exact op, die tevreden klanten? We leven in the Age of the Customer. In 2020 werkt traditioneel adverteren niet meer. Excellente service en excellent klantcontact maakt klanten loyaal en die waarde moeten wij benutten.
Transavia heeft twee jaar geïnvesteerd in het ontrafelen van deze puzzel en kunnen met hun Passenger Experience Index precies vaststellen wat één punt stijging op de index betekent in hun top line, sales en omzet en kan op deze manier de waarde van klanttevredenheid hard maken.
Daan Noordeloos heeft als ambitie organisaties continu te laten leren en te ontwikkelen om steeds weer die volgende stap naar succes te kunnen maken. Hij daagt zichzelf, zijn collega's en experts in het netwerk uit om te sparren met Transavia, met als doel om Transavia de beste airline te laten zijn en dat heeft in de afgelopen jaren geleid tot het breakthrough model van de Passenger Experience Index. Het overtreffen van klantverwachtingen en het leveren van excellente customer experience loopt als een rode draad door zijn carrière. Voor Transavia werkte hij bij Webhelp en Intrum Justitia.
WAT Multichannel Conference 2016
WANNEER woensdag 20 & donderdag 21 april
WAAR DeFabrique, Utrecht
HOE DUUR Gratis na aanmelding via www.multichannelconference.nl
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing