Darre van Dijk en Edwin Beijer in SIRE bestuur
- Algemeen
- 30 mrt 2017 @ 13:28
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 30 mrt 2017 @ 13:28
- Sjaak Hoogkamer
Stichting Ideële Reclame (SIRE) heeft Edwin Beijer, Chief Strategy Officer Media-Communicatiebureau Starcom en Darre van Dijk, Chief Creative Officer TBWA\NEBOKO benoemd tot bestuurslid. Tevens maken 4 bestuursleden plaats tijdens deze bestuurswisseling.
Voor Ludovic van Mierlo (Client Services Director Havas Media Nederland) en
Ernst Jan van Rossen (Creatief Directeur/Partner TBWA\NEBOKO) zit hun 4-jaars termijn erop. Antoinette Hoes (CEO Blast Radius/Wunderman Amsterdam) en Adriaan Thierry (Managing Director Europe SONOS) treden voortijdig af, omdat hun banen niet meer te combineren waren met het intensieve bestuurslidmaatschap van SIRE.
Werkbestuur
Imme Rog, voorzitter van SIRE: ‘Het bestuur van SIRE is een echt werkbestuur. Met de creativiteit van de Nederlandse communicatiesector als instrument wil SIRE de wereld een beetje mooier maken. Bestuursleden ontwikkelen thema’s, bedenken campagnes en betrekken vakgenoten bij het realiseren van onze maatschappelijke initiatieven in de media. Met de komst van Edwin en Darre, twee keien in hun vakgebied, verzekert het bestuur zich van nieuwe impulsen op het gebied van media en experience, en creativiteit in relevante, betrokken communicatie. In het jaar waarin SIRE haar 50-jarig bestaan gaat vieren, ronduit welkome aanvullingen.’
Belangeloos
In het SIRE-bestuur zijn toonaangevende professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens SIRE meer aandacht verdienen.
De zittende bestuursleden zijn: Yvette Belt-Beekman (Director Marketing Communicatie KPN), Bas van Berkestijn (Oprichter Woedend!/CEO Borges.xyz), Diederick Hillenius (Creatief Directeur Selmore), Paul Kroef (vice-voorzitter, Algemeen Directeur ARA), Peter Mulder (Owner Improof Research), Astrid Prummel (Founding Partner Out in the Open brand publishers), Imme Rog (voorzitter, Managing Director Goede Doelen Loterijen), Sven Sauvé (COO RTL Nederland), Jeroen van Seeters (Strategy Director Europe Hill+Knowlton Strategies), Vincent Siegelaar (Sales Director Agencies Sanoma Media Netherlands), Sander Volten (Managing Director/Partner Kingsday), Dennis van Vugt (Partner/Creatief Directeur Born05), Bas Welling (Executive Producer/co-founder Wefilm), Marlene Wickel (Managing Director Jean Mineur Mediavision).
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing