Het effect van live communicatie: 3 april

Het effect van live communicatie: 3 april
  • Algemeen
  • 22 mrt 2017 @ 10:05
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • CommunicatieDialoog

IDEA (Independent Dutch Event Association) organiseert op 3 april 2017 de tweede editie van The Experience Conference. Een evenement dat in het teken staat van de marketingkracht van live communicatie en activatie.

Volgens directeur van IDEA en organisator Maarten Schram krijgt de bezoeker antwoord op de vragen: Hoe zorg je voor een brand experience that sticks? En hoe groeit merkbekendheid uit tot merkvoorkeur? Volgens Schram is live interactie met de doelgroep steeds belangrijker. ‘Of dit nu via een merkactivatie op straat is of een sterk inhoudelijk event. Live communicatie inzetten binnen je marcom-strategie zorgt voor impact.’

Effect

Op de tweede editie van The Experience Conference krijgt de bezoeker volgens Schram een goed beeld waarom activaties en events content creators zijn, hoe via PR en social een groter publiek wordt bereikt en welk effect live communicatie heeft. Heineken, Samsung (FR), BrandDeli en The Next Web en inspirerende keynote speakers zoals Arent Jan Hesselink (Edelman Trust Barometer) en Willem van der Schoot (Havas Lemz) zullen acte de presence geven. Moderator Rens de Jong staat met BuzzMaster garant voor een interactieve middag.

The Experience Conference vindt plaats op maandag 3 april in The Warehouse - Wicked Grounds in Amsterdam en duurt van 12:30 tot 19:00 uur. Aanmelden kan via www.experienceconference.nl  Het event is NIMA geaccrediteerd met 4 PE-punten.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken