Meike ter Braak Hoofd Communicatie & Marketing Rijksmuseum
- Algemeen
- 1 jun 2017 @ 09:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 1 jun 2017 @ 09:40
- Sjaak Hoogkamer
Meike ter Braak is per 1 juni het nieuwe hoofd Communicatie & Marketing bij het Rijksmuseum. Als hoofd Communicatie & Marketing zal zij leidinggeven aan de teams Marketing & Sales, Evenementen en Pers & Publiciteit bij het Rijkmuseum.
Meike ter Braak studeerde Rechten aan de Universiteit van Utrecht (1998) en verdiende haar sporen als (retail)marketeer vervolgens bij verschillende commerciële organisaties zoals Albert Heijn (sr Director Brand- en Concept Development en diverse rollen bij Unilever Nederland. Tot voor kort was zij o.a. Brand & Retail Director a.i. bij Varova Investments.
10 miljoen
Meike ter Braak: ‘Het kan geen toeval zijn dat ik op zo’n historisch moment begin bij het Rijksmuseum: 10 miljoen bezoekers. Het Rijksmuseum staat sinds de heropening fantastisch op de kaart. De grootste uitdaging ligt er in dit vast te houden en ook in de toekomst continue in te blijven spelen op de veranderende wensen van (inter)nationale bezoekers. Ik vind het een eer om de komende jaren een bijdrage te mogen leveren aan het nog verder versterken van het ‘merk’ het Rijksmuseum en heb er enorm veel zin in.’
Hendrikje Crebolder, directeur Development & Media Rijksmuseum: ‘Ik ben ontzettend blij met Meike. Met haar achtergrond neemt ze een schat aan ervaring mee. Het Rijksmuseum is nu iets meer dan vier jaar open en we leven ondertussen in een tijd waarin heel veel verandert in het medialandschap. Met Meike gaan we een nieuwe slag maken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing