Ruben de Groot nieuwe 'Kennismanager effectieve marketing' bij BVA

Ruben de Groot nieuwe 'Kennismanager effectieve marketing' bij BVA
  • Algemeen
  • 13 okt 2021 @ 13:05
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CampagnesCase StudyPersonalia

Ruben de Groot is gestart als de nieuwe 'Kennismanager effectieve marketing' bij BVA. Hij gaat de inspanningen van BVA op het gebied van transparantie en effectiviteit van media nog meer versterken, zoals het behartigen van adverteerdersbelangen in de opzet van het nieuwe mediabereiksonderzoek NMO, meldt het netwerk van merkleiders.

De Groot brengt ruim twintig jaar onderzoekservaring mee, opgedaan bij onder meer Mindshare en meest recent MetrixLab. Ook de bereiksonderzoeken zijn bekend terrein voor hem aangezien hij in het verleden lid van verschillende technische commissies is geweest.

Hij zegt: ‘De huidige ontwikkelingen in de adverteerdersmarkt maken dat BVA een zeer relevante belangenvereniging is. De groei die de laatste jaren is ingezet, maken mij enthousiast om de huidige ambities van BVA te helpen verwezenlijken. Daarnaast zie ik ernaar uit om me te verdiepen in de vernieuwde bereiksonderzoeken en hier een verdere bijdrage aan te leveren.’

Henriette van Swinderen, directeur BVA vult aan: ‘Wij zijn enorm blij met de komst van Ruben. Nu het Nationaal Media Onderzoek (NMO) in een nieuwe fase is gekomen en gewerkt wordt aan de ontwikkeling van een breed gedragen online campagnemeting, kan hij met zijn onderzoekservaring en kennis van de markt een belangrijke bijdrage leveren voor en namens adverteerders.’

Ruben de Groot is de vervanger van Mervyn Brookson, die heeft besloten BVA te verlaten. 'We bedanken hem voor zijn enorme inzet de afgelopen jaren.'
(PvWK)

Over BVA
'De BVA is de enige vereniging in Nederland van uitsluitend adverteerders. We zijn een netwerk van merkleiders, waarbinnen leden het onderlinge contact kunnen verstevigen en hun kennis kunnen vergroten. We zetten ons in voor een transparant, creatief en innovatief communicatie-ecosysteem. Door lid te zijn van BVA worden adverteerders beter in het bouwen van hun merk. Ga voor meer informatie naar bva.nl.'

(bron: BVA)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken