Susan Houben nieuwe Head of Marketing SodaStream Benelux
- Algemeen
- 14 okt 2021 @ 08:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 okt 2021 @ 08:16
- Michiel van Zaane
Susan Houben (41) is vanaf 1 oktober de nieuwe Head of Marketing bij SodaStream in de Benelux.
Houben brengt een schat aan strategische en commerciële marketingervaring mee. Zij begon haar carrière bij Unilever, waar zij gedurende tien jaar ervaring opdeed in lokale, regionale en wereldwijde marketingfuncties in zowel Nederland als het Verenigd Koninkrijk, in on- en off-trade, e-commerce en foodservice. Daarna stapte ze over naar KraftHeinz als Marketing Director Benelux. Haar laatste functie was Marketing Director bij Vrumona, Heinekens frisdrankfabrikant en leverancier met een divers portfolio van eigen merken, zoals Royal Club, Crystal Clear, SiSi en Sourcy, siroopmerken Ranja & Limeau, en de exploitatielicentie voor de frisdranken van PepsiCo International (Pepsi, 7UP, Gatorade) en Rivella International.
‘Ik kijk ernaar uit mee te bouwen aan dit ‘bruisende’ merk”, aldus Houben. “SodaStream heeft de afgelopen jaren grote stappen gezet op de Beneluxmarkt. Elke dag opnieuw raken steeds meer consumenten overtuigd van het gemak, het plezier én de duurzame voordelen van SodaStream. We gaan met het marketingteam vastberaden verder op de ingeslagen weg.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing