Susan Houben nieuwe Head of Marketing SodaStream Benelux

Susan Houben nieuwe Head of Marketing SodaStream Benelux
  • Algemeen
  • 14 okt 2021 @ 08:16
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Susan Houben (41) is vanaf 1 oktober de nieuwe Head of Marketing bij SodaStream in de Benelux.

Houben brengt een schat aan strategische en commerciële marketingervaring mee. Zij begon haar carrière bij Unilever, waar zij gedurende tien jaar ervaring opdeed in lokale, regionale en wereldwijde marketingfuncties in zowel Nederland als het Verenigd Koninkrijk, in on- en off-trade, e-commerce en foodservice. Daarna stapte ze over naar KraftHeinz als Marketing Director Benelux. Haar laatste functie was Marketing Director bij Vrumona, Heinekens frisdrankfabrikant en leverancier met een divers portfolio van eigen merken, zoals Royal Club, Crystal Clear, SiSi en Sourcy, siroopmerken Ranja & Limeau, en de exploitatielicentie voor de frisdranken van PepsiCo International (Pepsi, 7UP, Gatorade) en Rivella International.

 ‘Ik kijk ernaar uit mee te bouwen aan dit ‘bruisende’ merk”, aldus Houben. “SodaStream heeft de afgelopen jaren grote stappen gezet op de Beneluxmarkt. Elke dag opnieuw raken steeds meer consumenten overtuigd van het gemak, het plezier én de duurzame voordelen van SodaStream. We gaan met het marketingteam vastberaden verder op de ingeslagen weg.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken