[De zomer van] Jasper van Zandbeek: 'Mijn hardloopschoenen gaan mee'

[De zomer van] Jasper van Zandbeek: 'Mijn hardloopschoenen gaan mee'
  • Algemeen
  • 20 jul 2022 @ 08:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Jasper van Zandbeek is Creative Director bij de Zandbeek Communication Group. Na een goedgevuld eerste half jaar is het tijd om met een goed boek, een zwembroek en een paar hardloopschoenen bij te tanken. Nadenken over de vakantiebestemming kostte weinig tijd, volgens Van Zandbeek.

'Ik ga voor de traditionele strandvakantie aan de Côte d’Azur. Mijn schoonfamilie heeft daar een fijn strandhuisje op het vermaarde Plage de Pampelonne. Voor mij is de bestemming daarom een no-brainer. Ik kan prima een heel aantal weken vertoeven op een paar vierkante kilometer. Behalve mijn zwembroek en Charles Bukowski, gaan wel mijn hardloopschoenen mee op reis. Dan ben ik straks weer helemaal fit voor ‘de tweede helft’.

Hoe is eerste halfjaar verlopen?
'De afgelopen maanden zijn we aan de slag gegaan voor een aantal mooie, nieuwe klanten. Voor Phoenix Contact, PreZero en architectenbureau Van Aken zijn nieuwe strategieën in de steigers gezet en snode plannen gesmeed. We weten daardoor meer dan ooit van de energietransitie en circulaire economie. Niet alleen heel relevant, maar ook razend interessante materie!'

Hoe stil is het op de zaak in de zomer?
'Er lopen verschillende grote projecten die net voor de vakantieperiode zijn opgestart, of die juist in augustus moeten worden afgerond. Dus dat houdt ons wel van de straat. En we gebruiken de zomer graag om cases te schrijven die we inzenden voor awardfestivals. Natuurlijk is het in zomerperiode wel een stukje stiller op de werkvloer. De zomerse vrijmibo’s compenseren dat echter ruimschoots.'

Wat zit er allemaal in het vat voor het tweede halfjaar?
'Genoeg te doen hier! We zijn daarom bezig met versterkingen op de creatieve vloer en op gebied van business development. Na de vakantie start weer een aantal nieuwe mensen. Maar goede copywriters mogen zich bij mij melden. En überhaupt moeten we nog wel wat vacatures invullen.'

'Ondertussen wordt hard doorgewerkt aan verschillende campagnes, programma’s en rebranding projecten die tussen september en december live gaan. Ook zijn we druk bezig met twee grote aanbestedingstrajecten, waarvan de apotheose in de tweede helft van dit jaar wordt verwacht.'

Wat is het laatste harde nieuws?
'Behalve met veel en leuk werk voor klanten, zijn we de afgelopen maanden ook erg druk geweest met introspectie. In september kun je daarom een aangescherpte propositie en rebranding van ons eigen bureau(merk) verwachten. Houd onze kanalen en natuurlijk MarketingTribune in de gaten!'

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken