'Steek je middelteen op tegen voetschimmel!'

'Steek je middelteen op tegen voetschimmel!'
  • Algemeen
  • 3 aug 2022 @ 15:36
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Voor je het weet loop je tijdens het shoppen tegen een opgestoken middelteen op. Onder de noemer ‘Voetschimmel? Steek je middelteen op! Is Serrix een campagne gestart via ooh-punten van JCDecaux om Nederlanders bewust te maken van voetschimmel.

Meer dan de helft van alle Nederlanders krijgt te maken met voetschimmel. Toch blijven veel mensen er langere tijd onnodig mee rondlopen. Martijn Rommertz, Brand Manager Mycosan bij Serrix B.V.: ‘Met de ‘steek je middelteen op tegen voetschimmel’ creëren we op een ludieke wijze awareness voor voetschimmel. Een wel degelijk serieuze aandoening waar je niet mee moet blijven rondlopen. Mycosan biedt een oplossing die de schimmels die voetschimmel veroorzaken en biedt verlichting van jeuk. De campagne is zeer goed getest en tekenend voor hoe we bij Serrix met een knipoog werken campagnes.’

De campagne start in week 33 met out of home rondom verkooppunten in alle grote steden en wordt  online ondersteund op social media.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken