[column] Killing with kindness
- Algemeen
- 1 okt 2020 @ 12:33
- Link
-
Paul Stamsnijder
oprichter en adviseur
Reputatiegroep - OnderzoekPolitiek
- 1 okt 2020 @ 12:33
- Paul Stamsnijder
Mooi dat Diederik Gommers en Famke Louise de handen ineenslaan om de jeugd te bereiken inzake de coronamaatregelen. Ze hebben 'samen nagedacht' naar aanleiding van de actie #ikdoenietmeermee.
Deze actie leidde twee weken geleden tot grote ophef omdat allerlei BN-ers zich tegen de coronamaatregelen van het kabinet keerden.
Famke Louise laat zien dat ze bereid is te leren en naar een ander perspectief te kijken. Ze heeft geen fijne reputatie onder zelfbenoemde 'weldenkende' Nederlanders. Zo werd ze neergesabeld na haar onhandige optreden bij Jinek. Het bleek voor velen verleidelijk om te stellen hoe stom, commercieel en onecht ze is. Wat men ook over influencers wil zeggen en hoe apart de foto ook is, ze staat er wel.
De milde Diederik Gommers liet zijn vooroordelen achterwege. Hij laat wederom zien hoe je kunt de-escaleren door gewoon te luisteren. Het is Einstein & Marilyn Monroe revisited. Diederik Gommers staat nu al op het lijstje van 'Nederlander van het Jaar'.
Mooi omdat je ook van een debat een dialoog kunt maken. En daar heeft deze tijd zoveel behoefte aan. Het heeft geen zin om cynisch te zijn over het beleid van de regering. We hebben er meer aan als we niet over, maar met elkaar spreken. Mildheid werkt.
Paul Stamsnijder
oprichter Reputatiegroep
beeld: Instagrampost Famke Louise
Lees ook: Famke houdt woord en Famke vs Gommers
-
Paul Stamsnijder
- Werkt bij: Reputatiegroep
- Functie: oprichter en adviseur
- Website:https://www.reputatiegroep.nl/
- Profiel »
- jeugd
- gedrag
- dapper
- handen
- Vroem Vroem
- Famke Louise
- generaties
- begrip
- nagedacht
- voortschrijdend inzicht
- brug slan
- Diederik Gommers
- debat
- ineenslaan
- aanleiding
- samen
- beinvloeding
- psyche
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [interview] Marktonderzoek door en over tieners: 'Tof moet je...
- Samsung lanceert TikTok-activatiecampagne buiten TikTok
- Mobiel dataverkeer stijgt, bellen daalt
- LOI bekendste online opleider
- [branded content] Merken in loyaliteitscrisis? Dit is de...
- [onderzoek] Het voorkomen van sociaal wenselijke antwoorden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing