[column] Nog één keer huilen: de beste internationale kerst ads van 2020

[column] Nog één keer huilen: de beste internationale kerst ads van 2020
  • Algemeen
  • 4 jan 2021 @ 00:01
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • TelevisieCreatie

Je kunt je natuurlijk beperken tot de postzegel Nederland. Maar er was afgelopen jaar meer te koop. Bekijk hier de meest emotionele kerstadvertenties van Microsoft, Boots, Migros, Lenovo, Lidl, Hobby Lobby, Edeka, Farmers, Morrisons, Sky Cinema, NOS, Waitrose, Debenhams, Telia, Vodafone, Allegro en Aldi.

En dan staan die topper van Coca-Cola of de parodie 'Xmess' van het Britse keukenrolmerk Plenty er nog niet eens tussen... nog één keer genieten dus. En overtref ze in 2021.
(PvWK, foto: Mateus Souza / Pexels)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken