[Xsaga Canon] 3: Albert Heijns snoepgoedhuisje

[Xsaga Canon] 3: Albert Heijns snoepgoedhuisje
  • Algemeen
  • 11 mei 2021 @ 11:12
  • Link
  • Patrick Roubroeks
    Patrick Roubroeks

    founding director
    Xsaga
  • InspiratieMarketing

Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. Ze plaatst ze op het podium en verbindt ze met elkaar. In deel drie van de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' memoreert co-founder Patrick Roubroeks een bijzondere experience rond AH.

Elk idee wordt bij Xsaga tot in de kleinste details uitgewerkt op basis van hét grote idee, altijd vanuit één en dezelfde kerngedachte: ‘Everything is experience, experience is everything’. 

ALBERT HEIJN SNOEPGOEDHUISJE

Sinterklaas was te gast op de Zaanse Schans en passeerde het volledig van snoepgoed gemaakte huisje van Albert Heijn. Niet minder dan honderdduizend snoepjes werden in dit spektakelstuk verwerkt. Deze smakelijke eyecatcher vormde het kleurrijke decor van talloze televisie-items en stond daags na de intocht van de Goedheiligman op de voorpagina van De Telegraaf. Het snoepgoedhuisje vormde de aftrap van de ‘Omdat het december is’-campagne waarmee ‘s lands grootse supermarkt de mooiste dagen extra bijzonder maakte.

Bekijk de casefilm via deze link.

Foto: Floris Heuer

 

Patrick Roubroeks

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken