SAN opent aanmelding voor New Kids on the Block

22nov 201711:18
  • Bureaus
  • 4417 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalPromotieReclameAwardCreatie

nieuws De New Kids on the Block komen er weer aan. SAN, B&BA en Fonk maken in januari een selectie van circa dertig jonge bureaus (digital, marketing, reclame, media, design, pr enzovoort) die het afgelopen jaar met kop en schouders boven de andere initiatieven uitstaken. Bureaus kunnen zich aanmelden tot 16 januari.

TMG mikt op sterke merken en schrapt 150 banen

22nov 201709:47
  • Media
  • 4171 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeefstrategieJournalistiekDagbladuitgeversNieuwsmediaUitgevers

nieuws Bij Telegraaf Media Groep verdwijnen de komende jaren 150 banen. Het concern, in juni overgenomen door de Belgische uitgever Mediahuis, gaat reorganiseren. De nieuwe eigenaar wil een focus op 'sterke merken', betere service en een opgestrakte organisatie. Het banenverlies is een gevolg van een nauwere samenwerking tussen Mediahuis en TMG. Ook speelt de verkoop mee van radiozender Sky Radio en puzzelboeken-uitgever Keesing.

Artbox presenteert tweede editie HowWow

22nov 201709:30
  • Algemeen
  • 15820 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • CreatieInspiratie

nieuws Op 30 november brengt bureau Artbox de internationale creatieve scene bij elkaar tijdens het 'HowWow' evenement in het NewWerktheater, editie twee. 'Het evenement is volledig toegewijd aan de ambachtelijke kunde van werelds meest talentvolle creatieven', vertelt initiator Martijn Thijssen. HowWow dient als platform om kennis te delen, te laten inspireren en creatieven en hun opdrachtgevers wereldwijd te verbinden.

Branded Content Event 2018: dit zijn de eerste sprekers

21nov 201713:36
  • Content
  • 8414 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded contentBranded Content EventContentEvenement

nieuws Het einde van het jaar nadert en dat betekent ook dat we ons langzaamaan kunnen opmaken voor het Branded Content Event 2018, dat plaatsvindt op donderdag 1 februari in DeFabrique te Utrecht. We maken vast de balans op en stellen de eerste sprekers aan u voor.

Jacqueline Smit start voor zichzelf: Rockport Ink

21nov 201711:01
  • Bureaus
  • 10364 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediastrategiePersonaliaStrategieInnovatie

nieuws Jacqueline Smit is voor zichzelf begonnen. Dit voorjaar stapte ze op bij Telegraaf Media Groep, waar ze commercieel directeur was. Eerder was ze CEO van 538 Groep en had ze een directiefunctie bij Microsoft. Haar eigen bedrijf heet Rockport Ink.

[Marketingtech 2017] 'Laat zien dat je bent wie je zegt dat je bent'

20nov 201711:10
  • Online
  • 8532 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Evenement

nieuws Niet voor alle bedrijven ligt de nadruk van hun marketing activiteiten op het winnen van nieuwe klanten. Tijdens het Marketing & Technology congres afgelopen week in Amersfoort vertelde Head of Marketing Heleen Crielaard dat voor de Rabobank de focus vooral op de loyaliteit ligt: Klanten motiveren om te blijven, meer of nieuwe producten te benutten. Dat noemt zij de loyalty- en de win-back loop in de customer journey. Toen er een grote uitval tussen oriëntatie gesprekken en hypotheek-offerte-gesprekken bleek te zijn, onderzocht ze met haar team waar de knelpunten in de customer journey zaten en hoe deze op te lossen waren.

Patrick Driessen managing director van Chunk

20nov 201710:32
  • Bureaus
  • 10357 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieStrategiePersonaliaInnovatie

nieuws Patrick Driessen is benoemd tot managing director van internationaal creatief bureau Chunk. In zijn nieuwe functie gaat hij zich richten op de uitbouw van de organisatie en op de internationale groei van Chunk. Met de komst van Driessen slaat het Amsterdamse bureau zijn vleugels uit naar onder meer Londen en Parijs.

NIMA waarschuwt: diploma-informatie op LinkedIn vaak incorrect

17nov 201709:00
  • B2b
  • 15589 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CommunicatieMarketingHR

nieuws Ruim een derde van de NIMA-gediplomeerden die via LinkedIn of een online bedrijfsprofiel aangeeft te beschikken over NIMA A, B of C blijkt in werkelijkheid geen diploma te hebben of heeft een lager diploma dan wordt beweerd. Dat blijkt uit een recente steekproef die de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales heeft uitgevoerd. (Foto: NIMA. Geslaagden vieren het behalen van hun NIMA-diploma)


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business