[Interview] Muren van kluisjes zijn facilitator voor het flexibele werken

23nov 201711:02
  • Online
  • 450 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Producten en dienstenInterview

nieuws Martijn van Schaveren en Luke van der Wardt willen met hun ‘muren van kluisjes’ postkamers ontlasten en flexibel werken faciliteren. Dat hieraan behoefte is, bewijzen zij met hun groeiende onderneming My Pick Up Point. ‘We leveren een B2B-dienst en willen vooral gezien worden door facilitair managers van grote bedrijven en vastgoedpartijen, die grote gebouwen bezitten of beheren. We hebben tot nu toe het meeste profijt gehad aan het oudste en meeste effectieve kanaal: mond op mondreclame. Tevreden klanten zijn gewoon de beste ambassadeurs.’

Branded Content Event 2018: dit zijn de eerste sprekers

23nov 201710:16
  • Content
  • 10238 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded contentBranded Content EventContentEvenement

nieuws Het einde van het jaar nadert en dat betekent ook dat we ons langzaamaan kunnen opmaken voor het Branded Content Event 2018, dat plaatsvindt op donderdag 1 februari in DeFabrique te Utrecht. We maken vast de balans op en stellen de eerste sprekers aan u voor.

Remco Barbier (NN Group) over sponsoring North Sea Jazz: 'Na sport en kunst kiezen we nu voor muziek'

23nov 201709:06
  • Sponsoring
  • 3286 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MuziekInterviewEntertainmentSponsorship

nieuws NN Group heeft zich voor drie jaar verbonden aan het North Sea Jazz Festival. Vanaf de komende editie is de verzekeraar titelsponsor van dit befaamde muziekfestijn in Rotterdam. MarketingTribune spreekt met Remco Barbier, hoofd Branding van NN Group: 'Na hardlopen en kunst storten we ons nu ook wereldwijd op muziek.'

Frank Woestenburg volgt Jaap Stalenburg op bij TVM

23nov 201700:22
  • Media
  • 3956 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekPersonaliaMediaCommunicatiePromotie

nieuws Telegraaf-journalist Frank Woestenburg is per 1 januari de nieuwe manager Corporate Communicatie bij TVM Verzekeringen. Hij volgt Jaap Stalenburg op, die kiest voor een terugkeer naar de media.

Amsterdam wint rechtszaak JA/JA-sticker van folderaars

23nov 201700:06
  • Bureaus
  • 4231 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PolitiekPromotiePrintReclame

nieuws De JA/JA-sticker is bijna een feit in Amsterdam. De gemeente heeft de rechtszaak gewonnen die de folderbranche had aangespannen tegen het besluit van de gemeenteraad. Wie in de hoofdstad nog reclamefolders wil ontvangen moet per 1 januari een JA/JA-sticker op de brievenbus plakken. De belangenorganisaties MailDB en KVGO gaan vermoedelijk in hoger beroep. 'Grafische bedrijven en winkels lijden door dit besluit grote schade.'

SAN opent aanmelding voor New Kids on the Block

22nov 201711:18
  • Bureaus
  • 8756 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalPromotieReclameAwardCreatie

nieuws De New Kids on the Block komen er weer aan. SAN, B&BA en Fonk maken in januari een selectie van circa dertig jonge bureaus (digital, marketing, reclame, media, design, pr enzovoort) die het afgelopen jaar met kop en schouders boven de andere initiatieven uitstaken. Bureaus kunnen zich aanmelden tot 16 januari.

TMG mikt op sterke merken en schrapt 150 banen

22nov 201709:47
  • Media
  • 7362 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeefstrategieJournalistiekDagbladuitgeversNieuwsmediaUitgevers

nieuws Bij Telegraaf Media Groep verdwijnen de komende jaren 150 banen. Het concern, in juni overgenomen door de Belgische uitgever Mediahuis, gaat reorganiseren. De nieuwe eigenaar wil een focus op 'sterke merken', betere service en een opgestrakte organisatie. Het banenverlies is een gevolg van een nauwere samenwerking tussen Mediahuis en TMG. Ook speelt de verkoop mee van radiozender Sky Radio en puzzelboeken-uitgever Keesing.

Artbox presenteert tweede editie HowWow

22nov 201709:30
  • Algemeen
  • 19392 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • CreatieInspiratie

nieuws Op 30 november brengt bureau Artbox de internationale creatieve scene bij elkaar tijdens het 'HowWow' evenement in het NewWerktheater, editie twee. 'Het evenement is volledig toegewijd aan de ambachtelijke kunde van werelds meest talentvolle creatieven', vertelt initiator Martijn Thijssen. HowWow dient als platform om kennis te delen, te laten inspireren en creatieven en hun opdrachtgevers wereldwijd te verbinden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business