Overheid moet de kennis van digitale bureaus verzilveren

28jul 201712:00
  • Online
  • 24479 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Digitaal

nieuws CEO van MediaMonks Victor Knaap en Managing Director van Jungle Minds Bart tet Steege breken een lans voor de oprichting van een autonoom digitaal expertisecentrum dat de digitale overheidsdienstverlening van Nederland klantgericht aan gaat pakken. Ze doen dit pleidooi namens de Dutch Digital Agencies. De aanleiding is dat de digitale producten die de overheid nu aanbiedt – met het UWV als schrijnend voorbeeld – nu enorm achterblijft bij wat burgers mogen verwachten, zo stellen de twee.

Nestlé voorziet trage omzetgroei in 2017

28jul 201711:50
  • Food-en-retail
  • 25685 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodVerkoop

nieuws ‘De autonome omzetgroei in de eerste helft van het jaar voldoet niet helemaal aan onze verwachtingen’, zegt Mark Schneider, topman bij Nestlé. Het Zwitserse fmcg-concern voorziet een tragere omzetgroei. De voedingsmiddelenindustrie kampt al langer met tegenvallende sales. Dat komt volgens Distrifood onder meer 'doordat consumenten steeds vaker voedsel uit pakjes links laten liggen omdat ze dat als ongezond beschouwen'.

Is jouw merk klaar voor de toekomst?

27jul 201710:29
  • B2b
  • 8356 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Producten en diensten

nieuws Hoe zorg je dat jouw merk klaar is voor de toekomst? Laurens Hoekstra, managing partner/CSO bij NykampNyboer en oprichter van de VIM Group, biedt met zijn nieuwe boek ‘Future-proof your brand’ een mogelijke gids. Marketingcommunicatie wordt hierbij verbonden aan logistiek: het organisatorische gedeelte.

Natwerk maakt b2b-campagne voor Port of Amsterdam

27jul 201700:34
  • Bureaus
  • 16118 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ContentZakelijkStorytellingCampagnes

nieuws De haven van Amsterdam heeft een roemruchte geschiedenis. Maar ook vandaag de dag heeft de haven veel te bieden. Het vertellen van de onbekende verhalen uit de haven vormt de kern van de nieuwe campagne die Port of Amsterdam lanceert: 'The Greatest Port You Never Thought Of.' Deze b2b-campagne is ontwikkeld door reclamebureau Natwerk.

Philips en Rijksmuseum tonen maatschappelijk belang kunst

27jul 201700:18
  • Sponsoring
  • 17768 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Social mediaStorytellingKunst & CultuurContentCreatie

nieuws Het Rijksmuseum en zijn sponsor Philips nemen ons mee in de wonderlijke medische wereld van de gouden eeuw. Via een social campagne, in samenwerking met Ogilvy Amsterdam, laat Philips zien wat het belang van kunst is voor onze samenleving.

Roche en Accenture lanceren digitaal diabetes ecosysteem

26jul 201714:58
  • Online
  • 12184 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • DigitaalProducten en dienstenAlgoritme

nieuws Roche creëert in samenwerking met Accenture een digitaal diabetes dataplatform. Daarmee zeggen zij vorm te willen geven om vorm te geven aan diabeteszorg in de toekomst. Het nieuwe dataplatform integreert alle bestaande en toekomstige producten, oplossingen en diensten en verbindt mensen met diabetes en hun zorgverleners. Dit stelt Roche in staat persoonlijke, nauwkeurige en uitgebreide ondersteuning aan te bieden.

CMO Jeremiah Albinus (fonQ) spreekt op MarTech17: 'Geek marketeers will rule!'

26jul 201714:06
  • B2b
  • 9097 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Evenement

nieuws De eerste 2 topsprekers op Marketing&Technology 2017 op 9 november a.s. zijn bekend. Jeremiah Albinus is CMO bij fonQ. Hij heeft een passie voor het begrijpen van veranderend consumentengedrag en hoe je daarop commercieel kunt inspelen. Albinus spreekt over deze passie en het belang van een perfecte customer journey. ‘De customer journey is complex en aan verandering onderhevig. Hij is digitaal en fysiek, klant- en winst gedreven, lineair en gefragmenteerd. Hierdoor zijn details geen details. Ze maken voor fonQ het verschil tussen succes en falen.’ Tweede spreker is prof. dr. Roland van der Vorst van FreedomLab en TU Delft.

98 winkels Witteveen Mode dicht

26jul 201709:59
  • Food-en-retail
  • 13598 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenVerkoop

nieuws De 98 winkels van retailketen Witteveen Mode gaan vandaag vermoedelijk niet meer open. Het winkelmerk dat dameskleding vermarkte, is failliet verklaard vanwege een te hoog opgelopen belastingschuld. De Belastingdienst vroeg het faillissement van Witteveen Mode aan.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business