Nieuw platform voor analyse tevredenheid klanten en medewerkers

31aug 201712:46
  • B2b
  • 8684 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • KlantOnderzoek

nieuws Het succes van bedrijven wordt steeds meer bepaald door de beleving van klanten én medewerkers. Want een betere employee experience zorgt voor een betere customer experience. Toch meten en sturen bedrijven hier nog nauwelijks samenhangend op. Dat verandert de komende jaren volgens GrowPromoter die technologie introduceert die het mogelijk maakt de beleving van klanten en medewerkers continu en laagdrempelig te meten, analyseren en hierop te sturen.

Batenburg sponsort Haagse finish Volvo Ocean Race

30aug 201722:29
  • Sponsoring
  • 14177 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipActivatieEvenementSport

nieuws Den Haag organiseert voor het eerst in de historie de finish van de legendarische Volvo Ocean Race in juni 2018. De ogen van alle zeilliefhebbers wereldwijd zullen op Nederland gericht zijn als de deelnemende teams na acht maanden van intense strijd aankomen in Den Haag: De Ultieme Bestemming. Technisch dienstverlener Batenburg Techniek is het eerste bedrijf dat zich als host city sponsor officieel verbindt aan dit internationale topsportevenement.

[Martech17] Keynote Roland van der Vorst: 'Hoe kom je als merk bovendrijven in technologisch geweld'

27aug 201711:04
  • B2b
  • 18610 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Evenement

nieuws Prof. dr. Roland van der Vorst is managing director van FreedomLab en parttime professor aan de TU Delft. Als consultant, spreker en wetenschapper houdt hij zich bezig met vraagstukken op het snijvlak van merkontwikkeling en innovatie. In zijn presentatie op het Marketing & Technology Event van 9 november laat hij zien hoe merken boven de concurrentie kunnen uitstijgen in tijden van grote technologische veranderingen. Andere keynotes zijn Albinus van fonQ, Vrielink van Transavia en Kruijer van Abel.

De nepaandelen van Uber

25aug 201700:18
  • Media
  • 31178 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • MarketingInnovatieMerkenOnlineApps

weblog Mijn lieve barrel van een fiets heeft het begeven en om toch snel naar m’n vriendinnetje te komen heb ik de afgelopen dagen een paar keer de taxi gepakt. Gesprekken met de taxichauffeur zijn natuurlijk altijd leuk (volgens mij doen ze het erom) maar heel erg vrolijk werd ik er deze week niet van. Waarom? Jawel hoor, daar is ie weer: Uber.

Sponsorlessen van Boskalis over Plastic Soup

24aug 201722:30
  • Sponsoring
  • 34907 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MaatschappijCampagnesSponsorRingActivatie

nieuws De successen van prijswinnaars zijn leerzaam, maar dat geldt ook voor de fouten die zij maken - en vakkundig hebben gerepareerd. Succes én fouten stonden centraal bij een inspiratiesessie van Stichting SponsorRingen. MarketingTribune behandelt ze deze zomer in de serie Sponsorlessen. Vandaag deel 4: de samenwerking van Boskalis met wonderboy Boyan Slat aan het Ocean Cleanup Project.

Monique Botman vertrekt bij Omnicom Public Relations Group

24aug 201721:48
  • Bureaus
  • 17947 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaCommunicatiePRPromotie

nieuws Monique Botman vertrekt per 1 september bij Omnicom Public Relations Group Nederland. Ze was ruim negen jaar werkzaam binnen Porter Novelli, onder meer als managing director. Daarna vervulde ze de overkoepelende functie van managing director social impact & creating shared value binnen Omnicom PR Group. Wat Botman straks gaat doen is nog niet bekend.

Pointlogic en Havas Media lanceren identificatietool voor compleet inzicht in de consumer journey

24aug 201711:55
  • Online
  • 13307 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Customer JourneyProducten en dienstenVerdienmodellenInnovatieMarketingautomation

nieuws Commspoint Journey is een grootschalig consumentenonderzoek en softwaresysteem dat organisaties voorziet in het onderzoek en de middelen die ze nodig hebben om de verschillende stadia in het beslissingsproces en de complexe mix van motivaties achter het aankoopgedrag van mensen te begrijpen.

5 vragen aan... Jordi Bron (Contany.nl): 'Waarom zie ik reclames van inlegkruisjes?'

23aug 201712:02
  • Content
  • 10601 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaStrategieContent

nieuws Met zijn bureau Contany.nl helpt Jordi Bron bedrijven in het mkb met het uitstippelen en implementeren van hun contentstrategie. daarnaast is hij mede oprichter van Hulc.nl, een marktplaats voor influencers en seo. Een man met een visie op contentmarketing dus, reden hem te vragen voor '5 vragen aan'.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business