Salesforce.com introduceert cloud voor 1-op -1 marketing
- B2b
- 5 dec 2013 @ 12:18
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Innovatie
- 5 dec 2013 @ 12:18
- Redactie B2B
Salesforce.com lanceert de Salesforce ExactTarget Marketing Cloud. Dit instrument biedt digitale marketing applicaties voor email, mobile, social, web, marketing automation en verbonden producten. De ExactTarget Marketing Cloud sluit aan op de sociale marketing-producten van het cloud-platform zoals Buddy Media, Radian6 en Social.com.
Met de nieuwe Marketing Cloud kunnen marketeers volgens Salesforce voor iedere klant een eigen omgeving creëren. Ook kunnen ze de ‘customer journey’ definiëren, beheren en beïnvloeden. ‘De ExactTarget Marketing Cloud is het klantenplatform voor 1-op-1 marketing. Bedrijven staan hiermee op een geheel nieuwe manier in verbinding met hun klanten’, zegt Scott Dorsey, Chief Executive Officer van ExactTarget Marketing Cloud. ‘Met ‘the Internet of Customers’ is alles en iedereen met elkaar verbonden. Met de ExactTarget Marketing Cloud kunnen marketeers de klant een relevante 1-op-1 ervaring bieden. Dit is mogelijk via email, mobile, social media, websites en zelfs via verbonden producten.’
De ExactTarget Marketing Cloud is onderdeel van het Salesforce1 Customer Platform. Salesforce1 geeft marketeers mobiele toegang om via social media naar hun klanten te luisteren. Daarnaast is het via Salesforce Chatter mogelijk om samen te werken aan campagnes, events en marketing content. Salesforce1 geeft marketeers de mogelijkheid campagnes real-time te creëren, goed te keuren en te monitoren via email, mobile, social en web.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- mobile
- marketing automation
- Salesforce.com
- cloud
- social
- 1op1 marketing
- digitale marketing applicaties voor email
- web
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing