Pim Speedsessie: Nieuwe marketing technologieën
- B2b
- 21 feb 2014 @ 17:40
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Evenement
- 21 feb 2014 @ 17:40
- Redactie B2B
Elk jaar zijn er weer nieuwe technologieën waarmee jij als marketeer efficiënter of effectiever je markt kunt benaderen of jouw marketing activiteiten kunt uitvoeren. Platform innovatie in Marketing (PIM) organiseert daarop op dinsdag 25 februari vanaf 18.00 uur de themasessie ‘Nieuwe marketing technologieën’. Dit maal is de Hogeschool Utrecht gastheer. In deze speedsessie worden in vogelvlucht acht boeiende nieuwe marketing technologieën en cases behandeld. Wil je als marketeer bijblijven, dan is het essentieel om deel te nemen aan deze sessie.
De bezoekers van MarketingTribune.nl kunnen exclusief met korting deelnemen aan deze interessante kennissessie voor een bedrag van €75,- excl. BTW (NORMAAL €169,- excl. BTW). Gebruik hiervoor actiecode: a21342-94 op het aanmeldformulier.
Programma
- Google Glass (John Kivit, CEO van Shareforce) live demo
- Real Time Bidding (Marco Ruivenkamp, Technology Sales Director bij Turn)
- Positiebepaling en location based marketing met iBeacons
- 3D printing als marketinginstrument (Nanning de Jong van 3Dwergen)
- Remarketing en onsite chat (Dillon Richardson, Business Development Manager bij Ve Interactive)
- High-resolution 3D print technology (Stephan Koopman van Océ / Canon)
- Real time channel optimalisatie (Gijs Bos, CEO van Now Interact Benelux)
Aanmelden voor de themasessie kan via de website van PIM.
.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing