Relevance gaat aan de slag voor Tefal
- B2b
- 18 apr 2014 @ 07:21
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - CommunityContent
- 18 apr 2014 @ 07:21
- Redactie B2B
Tefal wil zijn contentmarketing via sociale media naar een hoger plan tillen. Daarom werkt het merk sinds deze maand samen met Relevance. De specialist in contentstrategie moet de online community van Tefal uitbreiden en activeren. Tefal is een merk van Groupe SEB.
Tefals focus ligt op vrouwen van 25 jaar en ouder, starters en gezinnen. Omdat de doelgroep sterk is vertegenwoordigd op Facebook zal vooral dit medium worden ingezet voor Tefal. Doel is om zo insights te verkrijgen en de interactie met de doelgroep aan te gaan. De activiteiten op Facebook zijn een aanvulling op andere communicatiemiddelen zoals Tefals nieuwsbrief en website.
Relevance neemt de creatie en de organisatie van de content op zich. Het bedrijf gaat het community management en de webcare voor Tefal verrichten.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Global plaatst DOOH op 9 nieuwe... 28-03-2024
- Michiel Verstraten: LinkedIn... 21-03-2024
- JIC BRO lanceert buitenreclame... 21-03-2024
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing