Spaans duo naar JWT Amsterdam

Spaans duo naar JWT Amsterdam
  • B2b
  • 12 mei 2014 @ 17:18
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Strategie

Met de benoeming van David Navarro tot Head of Design/Interactive Director en Agustín Soriano tot Strategy Director bouwt JWT Amsterdam naar eigen zeggen voort aan de digitale innovatie bij het bureau. David Navarro treedt in dienst als Head of Design/Interactive Director. Agustín Soriano is door JWT Amsterdam aangesteld als Strategy Director.

Navarro werd na een korte periode als freelance Creative Director bij JWT Amsterdam door het bureau vastgelegd. Hij werkte eerder als Design Director Navarro bij Tribal DDB. Hij runde Navarro 11 jaar lang zijn eigen digitale shop in zijn geboortestad Valencia: Pixelinglife. Zijn werk is bekroond tijdens onder andere de FWA, One Show, Cannes Lions, Eurobest, Clio, Webby’s,

Voordat Soriano naar Amsterdam verhuisde, was hij van 2008 tot 2014 de oprichter van en tevens Executive Strategic Planner bij het in Valencia gevestigde Rosebud. In die tijd stuurde hij het aanbod van strategische- en brandmanagementplatformen aan en leverde bekroond werk voor klanten als Nestlé, Unibet.com, Hilton, Nescafé, Unicef en de voetbalclub Valencia. Dit resulteerde in 2012 in de titel bureau van het jaar. Het werk van Soriano is talloze malen onderscheiden op internationale festivals voor de creatieve sector, zoals Eurobest en El Sol.

Medelijden met andere bureaus
‘David en Agustín zijn twee van de meest getalenteerde mensen die ik ooit heb ontmoet. Maar minstens net zo belangrijk: ze komen uit Valencia. En ik weet niet wat ze daar in het water stoppen, maar ze hebben zo’n ongelofelijke drive om dingen fundamenteel te veranderen, dat ik bijna medelijden heb met de andere bureaus.’
 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken