Spaans duo naar JWT Amsterdam
- B2b
- 12 mei 2014 @ 17:18
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Strategie
- 12 mei 2014 @ 17:18
- Redactie B2B
Met de benoeming van David Navarro tot Head of Design/Interactive Director en Agustín Soriano tot Strategy Director bouwt JWT Amsterdam naar eigen zeggen voort aan de digitale innovatie bij het bureau. David Navarro treedt in dienst als Head of Design/Interactive Director. Agustín Soriano is door JWT Amsterdam aangesteld als Strategy Director.
Navarro werd na een korte periode als freelance Creative Director bij JWT Amsterdam door het bureau vastgelegd. Hij werkte eerder als Design Director Navarro bij Tribal DDB. Hij runde Navarro 11 jaar lang zijn eigen digitale shop in zijn geboortestad Valencia: Pixelinglife. Zijn werk is bekroond tijdens onder andere de FWA, One Show, Cannes Lions, Eurobest, Clio, Webby’s,
Voordat Soriano naar Amsterdam verhuisde, was hij van 2008 tot 2014 de oprichter van en tevens Executive Strategic Planner bij het in Valencia gevestigde Rosebud. In die tijd stuurde hij het aanbod van strategische- en brandmanagementplatformen aan en leverde bekroond werk voor klanten als Nestlé, Unibet.com, Hilton, Nescafé, Unicef en de voetbalclub Valencia. Dit resulteerde in 2012 in de titel bureau van het jaar. Het werk van Soriano is talloze malen onderscheiden op internationale festivals voor de creatieve sector, zoals Eurobest en El Sol.
Medelijden met andere bureaus
‘David en Agustín zijn twee van de meest getalenteerde mensen die ik ooit heb ontmoet. Maar minstens net zo belangrijk: ze komen uit Valencia. En ik weet niet wat ze daar in het water stoppen, maar ze hebben zo’n ongelofelijke drive om dingen fundamenteel te veranderen, dat ik bijna medelijden heb met de andere bureaus.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing