Robeco SummerNights overtreft zichzelf

Robeco SummerNights overtreft zichzelf
  • B2b
  • 1 aug 2014 @ 12:49
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementZakelijk

Dit jaar hebben 67.000 mensen een kaartje gekocht voor de Robeco SummerNights in Het Concertgebouw. Met inmiddels 6.000 bezoekers meer dan vorig jaar draait de 26e editie Robeco SummerNights op volle kracht.

Tot nu toe hebben 6.000 mensen meer een kaartje gekocht voor een van de concerten tijdens de Robeco SummerNights dan in dezelfde periode vorig jaar. Al ruim 67.000 muziekliefhebbers hebben in juli een concert bezocht uit de zomerprogrammering van Het Koninklijk Concertgebouw of gaan dat aankomende maand doen. Afgelopen jaar stond de teller op dit moment op ruim 61.000. Ook de hele maand augustus presenteert het langstdurende muziekfestival van de zomer nog dagelijks concerten in de genres klassiek, pop, wereldmuziek en jazz.

'Door de veelzijdige programmering heeft deze maand een heel divers publiek onze mooie concertzalen weten te vinden. Onze vaste bezoekers, maar ook mensen die Het Concertgebouw minder regulier bezoeken of concertgangers die we voor het eerst mochten verwelkomen. Onze belangrijkste doelstelling, het bereiken van een breed publiek, hebben we hiermee nu al behaald!,' aldus Simon Reinink, directeur Het Concertgebouw.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken