NS verlengt partnership met 2organize
- B2b
- 17 sep 2014 @ 10:08
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Marketing
- 17 sep 2014 @ 10:08
- Redactie B2B
Nederlandse Spoorwegen heeft na een tender gekozen om de partnership met marketing performance enabler 2organize te verlengen. Het doel van de samenwerking is om de efficiency en effectiviteit van marketing campagnes verder te vergroten.
Sinds de start van de samenwerking in 2008 is er veel veranderd. In eerste instantie lag de nadruk op gepersonaliseerde direct mail. Inmiddels hebben e-mail, sms, mobile en internet een steeds belangrijkere rol gekregen in de dialoog die NS met haar reizigers voert. 2organize helpt de NS om via die kanalen tevredenheid bij haar reizigers te vergroten. Enerzijds door meer relevantie en innovatie in communicatie. Anderzijds door zaken systematisch en kosten efficiënt te organiseren. Zo wordt een effectieve klantdialoog een integraal onderdeel van de totale dienstverlening.
Mascha van der Heijden, Base Manager bij NS vertelt: 'De samenwerking met 2organize loopt al een hele tijd. We zijn klaar om met elkaar naar een next level te gaan. We willen als NS onze reizigers zo persoonlijk en relevant mogelijk benaderen, en de kennis die we al over hen hebben in hun voordeel gebruiken in onze 1-op-1 communicatie. Dat sluit aan bij ons merkidee: de reis is van jou. Dat vraagt niet alleen om ideeën maar ook om technische oplossingen. 2organize heeft daar veel expertise in en helpt ons grote stappen te zetten.'
'Al sinds 2008 helpen wij NS bij de uitvoering én verbetering van marketing processen' zegt Monique Feitsma, eindverantwoordelijk voor NS bij 2organize. 'Als team zijn we erg trots dat we dat succes kunnen uitbouwen met de start van deze vernieuwde samenwerking. Marketing Performance Improvement is niet voor niets onze pay-off. Die belofte doen we onze opdrachtgevers en die belofte blijven we, ook voor NS, dagelijks waarmaken.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing