Plantronics trekt Joris de Haas aan
- B2b
- 1 sep 2014 @ 10:23
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 1 sep 2014 @ 10:23
- Redactie B2B
Plantronics, marktleider in audiocommunicatie, heeft Joris de Haas aangesteld als HR-directeur voor de regio Europa en Afrika. In zijn nieuwe functie is hij in de eerste plaats verantwoordelijk voor de het vormgeven van de HR-strategie en het koppelen van deze strategie aan de toekomstplannen van Plantronics. Daarnaast is De Haas benoemd tot ambassadeur voor Plantronics’ visie omtrent ‘Smarter Working’. Met de beantwoording van de vraag: 'Waar en wanneer kan ik het beste werken', is Plantronics visionair rondom het thema effectief en energiek werken.
De Haas heeft meer dan 20 jaar in leidinggevende functies gewerkt, onder andere bij Lucent Technologies, Canon en TomTom. Sinds 2011 combineerde hij HR-managementopdrachten op interimbasis met coachingprojecten voor bedrijven als ABN AMRO en ArcellorMittal. Voor zijn komst naar Plantronics was hij HR-directeur bij Holland Casino. Daarnaast is hij een van de oprichters van de Stichting Amsterdam City Swim, een jaarlijks zwemevenement in de Amsterdamse grachten om geld in te zamelen voor de stichting ALS. Hij vervult daar tevens een rol als bestuurslid en penningmeester.
Kansen in de markt
'Wij zijn zeer verheugd met de komst van Joris,' aldus Philip Vanhoutte, managing director Europa en Afrika bij Plantronics. 'Naast zijn kwaliteiten op het gebied van team building en leiderschap heeft hij ook ruime internationale HR-ervaring. Met zijn ervaring en vaardigheden zijn we in staat Plantronics verder uit te bouwen met de juiste mensen en kunnen we inspelen op de kansen die zich momenteel in de markt voordoen op het gebied van draagbare technologie en unified communications. Verder zal hij in nauwe samenwerking met het managementteam een adviserende rol spelen in het ontwerp van ons nieuwe kantoor dat zal verrijzen in Park 20|20 in Hoofddorp, het eerste cradle to cradle-bedrijvenpark van Nederland.'
De Haas zegt over zijn aanstelling: 'Het gedachtengoed van Plantronics op het gebied van ‘Smarter Working’ is geworteld in alle lagen van de organisatie en gaat verder dan alleen het ontwikkelen van producten die slimmer werken mogelijk maken. Er wordt kritisch gekeken naar de eigen werkfilosofie en -cultuur om de medewerkers te helpen het maximale uit hun werk te halen. De tevredenheid van medewerkers is belangrijk binnen deze innovatieve onderneming en ik kijk ernaar uit daar een rol in te gaan spelen. Vitaliteit van medewerkers, van jong tot oud, is cruciaal. Topconditie leidt tot topprestaties. Het is van primair belang voor organisaties en zijn werknemers om fysiek, mentaal en emotioneel in de best mogelijke vorm te zijn.'
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing